logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۲۹۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

نعل وارونه یکی از سران ورشکسته فتنه

نعل-وارونه-یکی-از-سران-ورشکسته-فتنه

یکی از سران ورشکسته فتنه ۸۸ می‌گوید باید قانون اساسی و جمهوریت را محترم شمرد.

به گزارش موج رسا; روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش رسانه‌های همسو با فتنه‌گران، خاتمی گفت: وحدت، «همه با هم» بودن است. همه با هم باشیم و در عین حال اختلاف‌نظرها را به رسمیت بشناسیم. شعار من در زمان ریاست‌جمهوری، زنده باد مخالف من بود چون این مخالف است که باید آزادی داشته باشد، و الا آزادی موافق یا تابع که هنر نیست.


وی افزوده است: ما دنبال تسلط و دخالت در امور دیگران نیستیم و این باید جزو سیاست‌های اصلی ما باشد که «مقاومت» می‌کنیم و «صاحب قدرت» می‌شویم تا میدان‌دار «صلح» و «امنیت»، نه تنها در منطقه که در جهان باشیم.


خاتمی همچنین ادعا کرد: باید حقوق مردم رعایت شود. ملت را به رسمیت بشناسید و یک جریان اجازه نداشته باشد که در همه جا باشد و همه را حذف کند؛ بگذاریم مردم بیایند حرفشان را بزنند.


او در ادامه گفته است: امروز ایران به‌عنوان نیروی تأثیرگذار و مقتدر در منطقه و دنیا مطرح است اما چگونگی بهره‌گیری از این اقتدار مهم است. ممکن است این اقتدار موجب غرور برخی افراد شود اما باید این اقتدار با وحدت ملی و باز کردن فضا و جلوگیری از احکام ناروا (برای فعالان سیاسی و مدنی) ایجاد و تقویت شود.


وی گفت: هرکس در چارچوب قانون اساسی عمل می‌کند ولو با ما مخالف است، حق شهروندی دارد در چارچوب قانون اساسی عمل می‌کنند، چرا باید از حقوق خود محروم باشند؟ یا باید سخن و عمل امام را نادیده بگیریم و بگوییم جمهوری مورد قبول ایشان نبوده چنانکه گفتند و رأی مردم را بی‌اعتبار دانستند یا اگر رای مردم را قبول داریم، باید زمینه بروز آزادی این رأی را نیز فراهم آوریم.


این اظهارات دقیقاً خلاف مشی خاتمی و سایر فتنه‌گران بوده و خاتمی طبق همین سخنان خود، محکوم است. او و جماعت آلوده به نفوذ و خودکامگی بودند که علیه جمهوریت و اسلامیت آشوب به راه انداختند و کوشیدند جماعتی را هم با ادعای دروغ تقلب، علیه رای مردم بشورانند.


اما خیانت، به همین حد محدود نماند و آشوب نیابتی را که مورد حمایت آمریکا و انگلیس و اسرائیل قرار گرفت، علیه ارکان قانون اساسی و سپس ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) گسترش دادند و رسوا و منفور مردم شدند. همین منافقین مدعی خط امام تا آن روز بودند که ناگهان پرده برانداختند و پشتوانه و دلگرمی‌ عناصر مزدوری شدند که به تصویر امام بی‌حرمتی کرده و علیه اصل ولایت فقیه فحاشی کردند.


و نیز، همان اوباش جرأت گرفته از امثال خاتمی بودند که شعار نه غزه نه لبنان را طبق سفارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی بازگو کردند. و عجیب است که با این وجود، خاتمی رویش می‌شود درباره قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی هم اظهار فضل کند!

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر