logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۲۹۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

افزایش وصول بیش از 70 درصد جرایم نقدی در استان زنجان/ 2860 پرونده تخلفاتی در استان زنجان تشکیل شده است

افزایش-وصول-بیش-از-70-درصد-جرایم-نقدی-در-استان-زنجان-2860-پرونده-تخلفاتی-در-استان-زنجان-تشکیل-شده-است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به تعداد پرونده های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: 2 هزار و 860 پرونده تخلفاتی امسال در استان زنجان تشکیل شده است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اینکه در شش ماهه نخست امسال 2 هزارو 860 پرونده به شعب اداره کل وارد شده است اظهار کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد افزایش دارد.

وی در ادامه با اشاره به میزان وصول جریمه نقدی پرونده ها افزود: با پیگیری شعب و واحد اجرای احکام بیش از 55 میلیارد ریال جرائم وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در میزان وصول جرائم افزایش داریم خاطر نشان کرد: در این بخش شاهد افزایش بیش از 70 درصدی هستیم. 

وی در مورد برخورد با ماینرهای ارز دیجیتال قاچاق در استان زنجان افزود: برخورد با عاملان ایجاد کننده ماینرهای ارز دیجیتال برخورد می‌شود.

ممیزی با اشاره به جلوگیری از استقرار ماینرهای ارز دیجیتال در شرکت تولیدی اظهار کرد: این ماینرهای ارز دیجیتال به صورت قاچاق در یک شرکت صنعتی قرار داشتند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان ابراز کرد: با دریافت گزارشی در رابطه با استقرار تعداد قابل توجهی دستگاه ماینر ارز دیجیتال، گشت بازرسی با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این راستا تعداد 143 دستگاه ماینر ارز دیجیتال قاچاق توقیف و پرونده شرکت متخلف در شعب این اداره کل تحت رسیدگی قرار گرفت.

ممیزی خاطر نشان کرد: پس از سیر مراحل قانونی، شعبه مربوطه، شرکت متخلف را علاوه بر ضبط ماینرهای قاچاق به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 4 میلیارد و 700 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر