logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۲۹۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

بیش از 384 برنامه به مناسبت هفته ناجا در استان زنجان اجرا می‌شود/ کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان زنجان

بیش-از-384-برنامه-به-مناسبت-هفته-ناجا-در-استان-زنجان-اجرا-می‌شود-کشف-بیش-از-یک-تن-انواع-مواد-مخدر-در-استان-زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه های هفته ناجا در سطح استان گفت: بیش از 384 برنامه به مناسبت هفته ناجا در استان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح انتظام بخشی در سطح استان زنجان اظهار کرد: این طرح از ابتدای بازگشایی مدارس در سطح استان زنجان اجرا می شود و ماموران انتظامی در جلو مدارس حضور دارند و از مزاحمت های احتمالی جلوگیری می شود.

وی تصریح کرد: در این ایام 110 مزاحم توسط پلیس دستگیر شده و از این افراد تعهد کتبی گرفته شده تا در صورت تکرار برخورد قانونی انجام شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: اگر شهروندان در اطراف مدارس افراد مزاحمی را مشاهده کردند سریعا با پلیس 110 تماس بگیرند تا با انها برخورد صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان جزو استانهای امن در کشور است افزود: از لحاظ آلودگی جزو استانها آخر در کشور هستیم.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در استان زنجان افزایش یافته است افزود: در استان زنجان امسال یک تن و 150 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح انتظام بخشی در سلطانیه

وی با بیان اینکه خوشبختانه دادستان زنجان نیز روی مسئله اعتیاد حساسیت ویژه دارند افزود: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در استان زنجان با آن مواجه هستیم نبود کمپ دولتی ماده 16 است.

فرمانده انتظامی استان زنجان در استان زنجان چند کمپ غیرانتفاعی وجود دارد که برای نگهداری معتادان هزینه دریافت میکنند و این کار باعث شده برخی از معتادان بعد از مدتی رها سازی شوند افزود: در حال حاضر ظرفیت کمپ‌های استان زنجان در حدود 300 نفر است.

سردار جهانبخش گفت: در ایام محرم مسافران زیادی به استان زنجان می آیند و باید در این ایام کار پاکسازی انجام شود که این کار انجام می شود ولی این معتادان را نمی توان بیش از 10 تا 15 در کمپ ها نگهداری کرد.

وی در خصوص پاکسازی مناطق آلوده در حوزه مواد مخدر افزود: مقابله با قاچاق مواد مواد مخدر و اعتیاد در سطح همه استان اجرا می شود و اینطور نیست که روستاها فراموش شود ولی این اقدام با اولویت در سطح شهرها انجام می شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه امنیت استان زنجان با سایر استانها می سنجیم افزود: سرقت مسلحانه، سرقت به عنف، قتل، شرارت، نزاع و غیره از جمله مولفه‌هایی است با سنجش آنها وضعیت امنیتی استان زنجان اعلام می شود.

وی با اشاره به میزان وقوع قتل در استان زنجان عنوان کرد: در 5 ماه نخست سال گذشته 12 فقره قتل در استان رخ داده بود که امسال 7 مورد بوده و در راستا کاهش داشتیم.

سردار جهانبخش در ادامه با اشاره به برنامه‎های هفته ناجا بیان کرد: به مناسبت هفته ناجا در سطح استان زنجان بیش از 384 برنامه اجرا می شود.

وی افزود: 11 مهر ماه امسال هفته نیروی انتظامی با شعار "پلیس هوشمند، امین مردم" آغاز که در این مدت بیش از 384 برنامه از سوی رده های مختلف انتظامی استان اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و سخنرانی پیش از خطبه ها توسط فرماندهان انتظامی استان و شهرستان ها، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از خادمان نماز، اهداء خون توسط کارکنان از برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی استان در برنامه های زنده صدا و سیمای محلی، ویزیت رایگان مراجعان به پزشک عمومی بهداری ناجا، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم در سامانه 197، عیادت از همکاران در بستر بیماری، پخش انیمیشن ها و فیلم ها و تیزرهای آموزشی در صدا و سیمای استان، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، تقدیر از کارکنان ساعی پلیس، برگزاری ورزش صبحگاهی در پارک ها و پیاده روی کارکنان پلیس از دیگر برنامه های این هفته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر