logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۲۹۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

انتخابات گذشته در استان زنجان در 3 حوزه آسیب شناسی شده است/ تخلفات کاندیداهای احتمالی ثبت می‌شود

انتخابات-گذشته-در-استان-زنجان-در-3-حوزه-آسیب-شناسی-شده-است-تخلفات-کاندیداهای-احتمالی-ثبت-می‌شود

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به زمان شروع بازه انتخابات گفت: انتخابات از 10 آذر ماه با ابلاغ وزیر کشور شروع می شود.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ما معتقد هستیم که مبنای عمل ما در انتخابات و راهبرد ما در انتخابات راهبردی است که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تبیین کرده اند، اظهار کرد: میزان رای ملت است و رای مردم حق الناس است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان مجریان انتخابات باید انتخاباتی سالم، با مشارکت حداکثری، در امنیت کامل و با امانت داری برگزار کنیم، ابراز کرد: برای تحقق یک انتخابات سالم و با امانت داری الزاماتی وجود دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه ما باید از انتخابات گذشته ارزیابی کنیم، عنوان کرد: ما باید انتخابات را در حوزه اجرا، مسائل امنییتی و در حوزه فناوری مورد ارزیابی قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه با راهبرد هایی که استاندار اعلام کرده اند انتخابات سال های گذشته در هر سه حوزه آسیب شناسی شده است، تصریح کرد: این ارزیابی به صورت کلی انجام نشده بلکه به تفکیک شهرستان و بخش انجام شده است.

مرادی با بیان اینکه اگر آسب شناسی صورت گیرد، سازو کار برون رفت از مسئله و آسیب را پیدا می کنید، خاطر نشان کرد: ستاد انتخابات در زنجان و کمیته هایی که زیر مجموعه این ستاد هستند به شکل فعال تشکیل شده اند.

وی با بیان اینکه کمیته های اجرایی انتخابات در حوزه های خود آسیب شناسی  را انجام داده اند، بیان کرد: سیاست های اجرایی انتخابات تبیین شده است.

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به تشکیل کمیته های اجرایی انتخابات با مسئولیت فرمانداران، عنوان کرد: دور اول ارزیابی عملکرد شهرستان ها را در حوزه برگزاری انتخابات انجام داده ایم.

وی با اشاره به تبلیغات زودرس، خاطر نشان کرد: تبلیغات زودرس در دو حوزه اتفاق می افتد و کاندیدای احتمالی در مجالس ختم و مشابه آن حضور دارند و ما نمی توانیم به کاندیدای احتمالی بگوییم که در این مجالس شرکت نکنند.

مرادی با اشاره به اینکه ما اکنون کاندیدای مطلق نداریم و تمامی افراد الان کاندیدای احتمالی هستند، ابراز کرد: انتخابات در 10 آذر ماه با ابلاغ وزیر کشور شروع می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر کاندیدای احتمالی کمپین تشکیل دهد و جمع زیادی را در این جلسه جمع کند و اعلام کاندیداتوری و اعلام برنامه کند تخلف است، بیان کرد: در ستاد انتخابات برای تمامی کاندیدا های احتمالی در ستاد انتخابات و فرمانداری ها فایلی باز شده است که همه این فعالیت هاثبت می شود و تمامی تبلیغات خارج از زمان انتخابات طبق قانون تمام مستندات در زمان تایید صلاحیت ها تحویل دستگاه های نظارتی می شود.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه در برگزاری انتخابات چهار کن به جد مورد توجه است، تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی، با امنیت کامل، مشارکت حداکثری و رفاقت چهار رکن مورد توجه در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه به معنای عام بهترین و مفید ترین فرصت را می توانند برای نظام در جهت مشارکت حداکثری فراهم بکنند، عنوان کرد: مشارکت حداکثری شادی دوستان و نگرانی بدخواهان نظام را در پی خواهد داشت.

مرادی با اشاره به انتخابات و فعالیت ستاد انتخابات، ابراز کرد: در خصوص انتخابات در آینده توضیحات بیشتری اعلام می شود.

پرویز قزلباش در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص جراحی های زیبایی انجام شده در بخش قلب بیمارستان آیت الله موسوی، ابراز کرد: این کار هیچ مشکل فنی ندارد و هیچ مشکلی را برای بخش قلب وارد نکرده است.

وی با بیان اینکه پیگیر هستم که این اتفاق نیفتد، عنوان کرد: در صورت نیاز از بخش های مختلف بیمارستان در کار ها استفاده خواهد شد.

مهرداد سلطانی با اشاره به پارک های جنگلی، خاطر نشان کرد: اکنون 4 پارک جنگلی در زنجان و جود دارد که 3 پارک از گذشته وجود داشته است و پارک جنگلی خانه بوران به تازگی به این جمع اضافه شده است.

وی با اشاره به پارک جنگلی گلستان، عنوان کرد: به دلیل اینکه در راضی پارک جنگلی گلستان بین آموزش و پرورش و اردوگاه دانش آموزی اختلاف است کمی توجه شهرداری به این نقطه کم شد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه شهرداری برروی پارک جنگلی خانه بوران متمرکز شده است، تصریح کرد: برای این پروژه 4میلیار تومان از منابع دولتی اختصاص داده شده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر