logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۱
[ شناسه خبر : ۱۲۸۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

رویکرد جدید رسانه استانی معرفی توانمندی های شهرستان ها است

رویکرد-جدید-رسانه-استانی-معرفی-توانمندی-های-شهرستان-ها-است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیمای استان علی‌رغم وجود محدودیت‌های متعدد در امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، امسال تلاش کرده تا حضور پررنگ‌تری در شهرها و حتی روستاهای استان داشته باشد.

به گزارش موج رسا; محسن لطیفی در جلسه شورای اداری شهرستان طارم، با تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین هفته نیروی انتظامی رویکرد جدید رسانه استانی را توجه بیش از پیش به فرهنگ های بومی سایر مناطق استان عنوان کرد و گفت : صدا و سیمای استان علی‌رغم وجود محدودیت‌های متعدد در امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی، امسال تلاش کرده تا حضور پررنگ‌تری در شهرها و حتی روستاهای استان داشته باشد که نمود عینی آن در اجرای هفته فرهنگی شهرستان‌ها و همچنین دهه اول محرم امسال و پوشش گسترده عزاداری‌های سایر نقاط استان به خوبی پدیدار بود .

لطیفی جایگاه رسانه ملی و به ویژه رسانه استانی را در بین مردم خوب ارزیابی کرده و اظهار داشت :  بیننده 75 درصدی شبکه استانی اشراق و وجود رضایت بیش از 80 درصدی،  ظرفیت خوبی جهت ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه و آبادانی شهرهای استان در زمینه های مختلف می باشد که می بایست از آن به خوبی بهره گیری کرد .

وی توجه به ظرفیت شهرستانها در اجرای پررژه های تولیدی را از اولویت های شبکه اشراق بیان کرد و افزود : بمنظور بیان هرچه بیشتر توانمندیهای بالفعل و بالقوه شهرستانها به ویژه شهرستان طارم، قصد داریم در تولید برخی برنامه ها به خصوص سریالهای در دست اقدام از فضای شهرستانها به ویژه طارم به عنوان لوکیشن استفاده نماییم .

رئیس رسانه استانی هماهنگی و وحدت رویه بین مسئولین شهرستان را عامل موفقیت برنامه های توسعه محور دانست و تصریح کرد: ما در رسانه استانی این آمادگی را داریم که از نظرات و ایده های هنرمندان جوان این شهرستان را در قالب اتاق های فکر در تولید برنامه های مختلف استفاده نماییم .

وی از برنامه ریزی مرکز برای تکمیل پوشش دیجیتال شهرستان طارم تا 99 درصد و اجرای پروژه سیگنال رسانی زمینی به ایستگاه طارم تپه خبر داد .

امام جمعه شهرستان طارم هم در جلسه با اشاره به وظیفه تاریخی و خطیر رسانه ملی در برهه حساس کنونی گفت : رسانه ملی توانسته علی رغم وجود مشکلات متعدد، به وظیفه بزرگ خود در مقابل هجمه های فراوان دشمنان به خوبی عمل کرده و عزت ، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی را منعکس نماید .

حجت الاسلام منصوری به پوشش عزاداری های شهرستان طارم در دهه اول محرم اشاره کرده و افزود : امسال 42 مورد از عزاداری های مردم مومن شهرستان طارم از طریق رسانه استانی پوشش داده شد که جای تقدیر و تشکر دارد .

وی در ادامه خواستار تکمیل پوشش دیجیتال شبکه های صداوسیما در شهرستان طارم شد .

فرماندار طارم هم در این جلسه ضمن قدردانی از حضور مدیرکل و تعدادی از معاونین و مدیران صداوسیمای استان در این شهرستان به بیان برخی از ظرفیتها و توانمندی های طارم پرداخت و  گفت : شهرستان طارم که به هندوستان ایران معروف است از قطبهای کشاورزی و باغداری در کشور محسوب می شود و 62 نوع محصول در حوزه زراعی و باغداری در این شهرستان وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به زیتون، انجیر، انار و .... اشاره کرد .

صفری برگزاری برنامه هفته های فرهنگی شهرستانها را یک حرکت خوب و نوآورانه عنوان کرده و افزود : اجرای این برنامه فرصت خوبی را برای شهرستانها ایجاد کرد تا بتوانند ظرفیتها و استعدادهای بالقوه خود را برای توسعه شهرستانها معرفی نمایند که لازم است از صداوسیمای استان برای شکل دهی این حرکت خلاقانه تقدیر و تشکر نمایم .

وی وجود جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی را از جمله ظرفیتهای طارم جهت گسترش گردشگری در این منطقه اعلام کرد گفت : صداوسیما می تواند در معرفی نقاط قوت شهرستان اثرگذار باشد .

در ادامه این جلسه مدیران ادارات مختلف شهرستان نیز به بیان نظرات ، دیدگاهها و انتظارات خود از رسانه استانی پرداختند .//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر