logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۲۸۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامي شهرستان سلطانیه:

اجرای طرح انتظام بخشی در سلطانیه/ 5 نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند

اجرای-طرح-انتظام-بخشی-در-سلطانیه-5-نفر-از-توزیع-کنندگان-و-خرده-فروشان-مواد-مخدر-دستگیر-شدند

فرمانده انتظامي شهرستان سلطانیه در مورد اجرای طرح طرح انتظام بخشی و پاکسازی مناظق آلوده گفت: با اجرای این طرح 5 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در دستگیر شدند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی حسین اصانلو از اجراي طرح انتظام بخشی و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و اظهار کرد: در این طرح 5 نفر دستگیر و 945 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی در خصوص طرح پاکسازی مواد مخدر در استان زنجان تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی با هدف افزايش احساس امنيت و آرامش فردي و اجتماعي و برخورد قاطع با برهم‌ زنندگان نظم و امنيت عمومي طرح های مختلفی از جمله پاکسازی مناطق آلوده اجرا می شود.

فرمانده انتظامي شهرستان سلطانیه افزود: طرح انتظام بخشی و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری در شهرستان اجرا شد.

وی گفت: ماموران انتظامی موفق شدند در اجرای طرح تعداد 5 نفر از برهم زنندگان نظم عمومی سابقه دار را دستگیر کنند.

اصانلو افزود: در بازرسی از منزل و مخفیگاه آنها 945 گرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین و شیشه و چندین قبضه سلاح سرد و اقلام سرقتی از قبیل گوشی موبایل و ضبط خودرو و انواع اسناد و مدارک متعلق به افراد غیر را کشف کنند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر