logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۲۸۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد

توزیع 300 پک کامل لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند زنجانی

توزیع-300-پک-کامل-لوازم-التحریر-بین-دانش-آموزان-نیازمند-زنجانی

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان از توزیع 300 بسته کامل لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توسط دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان خبر داد.

سعید اوصالی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تداوم اردوهای جهادی در طول سال تحصیلی، اظهار کرد: اردوهای جهادی دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان در طول سال به طور مستمرادامه دارد.

وی با اشاره به برکات اردوهای جهادی برای جهادگران و فضای عمومی کشور، ابراز کرد: اردوهای جهادی از برکات انقلاب اسلامی است و حضور در این اردوها باعث می شود دانشجویان و جهادگران استضعاف را از نزدیک لمس کنند.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به توزیع لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند، عنوان کرد: بسیج دانشجویی استان زنجان به همت دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان 300 پک کامل لوازم التحریررا در بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

وی با بیان اینکه پک لوازم التحریر توزیع شده در بین دانش آموزان، شامل تمامی لوازم مورد نیاز یک دانش آموز است، تصریح کرد: این طرح با اعتبار بالغ بر 150میلیون ریال انجام شد.

اوصالی با اشاره به توزیع بسته  های غذایی دربین خانواده های نیازمند در روستا های استان، خاطر نشان کرد: در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان بیش از 150 بسته غذایی با ارزش بالغ بر 300میلیون ریال در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به فعالیت گروهای جهادی محله محور در استان زنجان، ابراز کرد: بسیج دانشجویی استان زنجان به صورت مستمر در حاشیه شهر اقدام به ارائه خدمات کرده است.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به قراگاه جمعیت امام حسن مجتبی (ع)، بیان کرد: جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی تحت نظر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد زنجان در حاشیه شهر اقدام به ارائه خدمات می کند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر