logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۲۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان:

افزایش توانمندیهای نیروهای مسلح ایران دشمنان را به رعب و وحشت انداخته است

افزایش-توانمندیهای-نیروهای-مسلح-ایران-دشمنان-را-به-رعب-و-وحشت-انداخته-است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان زنجان با اشاره به اقتدار و انسجام بالای نیروهای مسلح گفت: ارتقاء توانمندیهای نیروهای مسلح ایران دشمنان را به رعب و وحشت انداخته است.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی در جمع کارکنان انتظامی استان زنجان با تبریک هفته دفاع مقدس با تقدیر از تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی کارکنان پلیس اظهار کرد: نيروی انتظامی امروز نيروي فعال، پويا، به روز و انديشمند است.

وی با اشاره به چهار عامل پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان و استکبار جهانی افزود : امام ، امت ، مقاومت و پیروزی و عزت از عوامل تاثیر گذار در پایداری ملت ایران است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (ع) استان با اشاره به اینکه پیوند امام، امت پیروزی و مقاومت است، تصریح کرد: تلاش های شبانه روزی ، مجاهدانه و شجاعانه پلیس قابل تقدیر، ارزشمند و یادآور دوران دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید:

یمنی ها با پای برهنه امروز آمریکا را تهدید می کنند

سردار کرمی در ادامه با اشاره به خاطراتی از دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در جنک تحمیلی افزود: شجاعت امام(ره)،  فداکاری مردم، مقاومت در برابر تهدیدات دشمن و ولایت مداری موجب سربلندی، عزت و پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه پیوند امام، امت پیروزی و مقاومت است ، تصریح کرد: این لباس سربازی برای ما افتخار است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه پیوند امام، امت پیروزی و مقاومت است، تصریح کرد: تلاش های شبانه روزی، مجاهدانه و شجاعانه پلیس قابل تقدیر و مثل دوران دفاع مقدس است.

این مقام مسئول با تاكيد بر اينكه كار با مردم از حساسيت بالايي برخوردار است و اين نيازمند توجه به مسائل معنوي است كه به حمد الله پليس كشور ما يك پليس معنوي است گفت : امنيت بستر مهم سرمايه گذاري است و  امنيت مطلوب موجود ، استان زنجان را بهترين گزينه براي سرمايه گذاري كرده است.

وی بر اقتدار و انسجام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقابل دشمنان نظام تاکید کرد و افزود: اقتدار و انسجام باید در میان نیروهای مسلح حفظ و تقویت شود، زیرا وجود انسجام و ارتقا سطح توانمندی و بازدارندگی نیروهای مسلح ایران، موجب رعب و وحشت دشمنان شده است.

سردار کرمی با اشاره به تنوع و حجم بالاي ماموريت هاي نيروي انتظامي اظهار داشت: تلاش هاي صورت گرفته در اين مجموعه باعث كاهش انواع جرايم و افزايش اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه نيروي انتظامي شده است.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به ماموریت های پیش روی نیروی انتظامی در ایام محرم و صفر افزود: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روزی و در تمام ایام سال به صورت مجاهدانه تلاش می کنند تا مردم در امنیت و آرامش زندگی کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر