logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۲۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

مستندات جهت بررسی موضوع حذف عنوان شهید از شهرداری زنجان درخواست شده است

مستندات-جهت-بررسی-موضوع-حذف-عنوان-شهید-از-شهرداری-زنجان-درخواست-شده-است

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه از شهرداری و سایر مراجع مستندات جهت بررسی حذف عنوان شهید از کوچه ها درخواست شده است گفت: تغییر نامی در تابلوهای معابر استان زنجان در دو سال گذشته انجام نشده است.

رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع حذف نام عنوان شهید در برخی از کوچه های استان زنجان اظهار کرد: از شهرداری نیز خواستیم بررسی های لازم را انجام دهد و از سایر مراجع نیز خواستیم مستندات خود را ارائه کنند تا موضوع حذف عنوان شهید به چه نحوی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تا قبل از مصاحبه رئیس محترم دادگستری استان که از رسانه های هم پخش شد گزارشی به ما ارسال نشده بود.

فرماندار زنجان عنوان کرد: نامگذاری معابر یک وجه کار است و وقتی که نامگذاری برای یک معابر انجام می شود قانون و ضوابط خاص خود را دارد.

وی عنوان کرد: در مرکز استان در شهرداری این کمسیون تشکیل می شود و فرمانداری نیز کار نظارت را از طریق هیئت تطبیق انجام می دهد.

عسگری افزود: در دو سالی که بنده فرماندار هستم هیچ کوچه و معبری در شهرستان نداشتیم که بخواهد تغییر نامی صورت بگیرد.

وی افزود: در شهرداری نیز در این مدت ندیدیم تعویض تابلوها را داشته باشند و با توجه به مباحثی که در شهرداری مطرح شده بود برخی از تابلوهایی که نامناسب است تعویض کنند و همه تابلوها هم باید یک شکل می‌شدند.

فرماندار زنجان عنوان کرد: به شهرداری تاکید کرده بودیم که امسال این تغییر تابلوها را که در برخی مناطق وضعیت خوبی ندارند و نیاز به نو سازی است یا در جای نامناسب قرار داشتند تعویض کنند.

وی عنوان کرد: هنوز این اقدام عملیات اجرایی نشده که تغییر نامی جدیدی هم بخواهد صورت بگیرد ولی نصب تابلوهای جدید در برخی معابر صورت گرفته ولی تعویض تابلویی هنوز صورت نگرفته است.

عسگری افزود: مستندات را خواستیم جهت بررسی به ما اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود موضوع از چه قرار بوده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر