logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۲۸۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار شهرستان زنجان:

لزوم مشارکت جدی دستگاه‌ها برای مراسم اربعین/ نباید بی تفاوت به نیازهای جامعه باشیم

لزوم-مشارکت-جدی-دستگاه‌ها-برای-مراسم-اربعین-نباید-بی-تفاوت-به-نیازهای-جامعه-باشیم

فرماندار شهرستان زنجان بر لزوم مشارکت جدی دستگاه‌ها برای مراسم اربعین تاکید کرد.

به گزارش موج رسا; رضا عسگری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با گرامیداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: اگر اکنون امنیت، پیشرفت و عزتی است، مرهون جان فشانی های دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه کشور به تنهایی در مقابل دشمنی ایستاد که از طرف بیشتر کشورها حمایت می‌شد، ابراز کرد: کل کمک عربستان به رژیم بعث عراق به صورت مالی دو برابر کل هزینه ایران در دفاع مقدس بود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه رزمندگان ما به تاسی از آموزه های عاشورایی در مقابل این دشمن ایستادند، گفت: در طول این ۸ سال مقاومت، ایثارگری ها این دوران یادآور ایثارگری های صدر اسلام بود.

وی با بیان اینکه مهمترین ویژگی جنگ بعد معنوی و ارزشی جنگ بود، خاطرنشان کرد: ما نمادهای ارزشمندی در دفاع مقدس داریم.

عسگری بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها در جبهه ها بود بلکه این فرهنگ در جامعه نیز گسترش یافت و در پشت جبهه هم مردم از انقلاب دفاع کردند و این افتخار ماندگار شد که بعد از ۸ سال جنگ نابرابر یک وجب از خاک کشور در دست دشمن نماند.

وی تصریح کرد: نتیجه اصلی دفاع مقدس خودباوری بود که در جامعه تزریق شد و جوانان به این باور رسیدند که می توانند مقاومت کنند.

فرماندار زنجان با اشاره به خودباوری ایجاد شده در نیروهای مسلح کشور ادامه داد: در حالی که ما نه وابسته به غربیم و نه شرق به این سطح از پیشرفت دفاعی رسیدیم که نمونه آن را در سرنگونی پهپاد آمریکایی دیدیم.

وی با بیان اینکه امروز یمنی ها به تاسی از نیروهای مسلح ما با تولیدات خودشان عربستان را مستاصل کرده اند، عنوان کرد: مردم و بسیجیان امروز به کمک مشکلات همنوعان خود می آیند که اینها از دستاوردهای دفاع مقدس است و در این راستا وظیفه ما پاسداری از ارزشهای انقلاب و توجه به نیازهای مردم است.

عسگری با اشاره به اینکه بی تفاوت به نیازهای جامعه نباشیم، گفت: امرور بی تفاوتی پذیرفته نیست و باید همه پای کار باشند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت دستگاه‌ها برای مراسم اربعین اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت فرهنگ عاشورایی است و در این راستا مدیران ما باید در حوزه اربعین تمام تلاش خود را به کار گیرند.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته برای انتخابات از هفته آینده جلسات هماهنگی برگزار خواهد شد و همچنین آغاز کلاسهای آموزشی را نیز خواهیم داشت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر