logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۲۸۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

حذف نام شهدا چه سهوا و چه عمدا قابل قبول نیست/ جوانان در هر محلی که وارد شدند تحول ایجاد کرده اند

حذف-نام-شهدا-چه-سهوا-و-چه-عمدا-قابل-قبول-نیست-جوانان-در-هر-محلی-که-وارد-شدند-تحول-ایجاد-کرده-اند

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به حذف نام شهدا از کوچه ها گفت: حذف نام شهدا در سطح شهر چه سهوا و چه عمدا قابل قبول نیست.

حمید رضا حمیدی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ؛ با اشاره به حذف نام شهدا از تابلو های شهری، اظهار کرد: اخیرا در زنجان هیچ تابلو ی بدون نام شهید در زنجان نصب نشده است و تابلوهای بدون نام شهید برای چند سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه به نظر بنده حذف نام شهدا تعمدی نبوده است، ابراز کرد: حذف نام شهید چه سهوا و چه عمدا قابل قبول نیست و همه ما مدیون شهدا هستیم.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه به نظر من هیچ شخصی نمی خواهد نام شهدا از کوچه ها حذف شود، عنوان کرد: من دلیل حذف نام شهدا را از تابلو های شهری نمی دانم.

وی با اشاره به اینکه به هیچ عنوان حذف نام شهدا برای ما قابل قبول نیست، تصریح کرد: آنچه مهم است این است که مجموعه مدیریت شهری بعد از اطلاع از این موضوع در صدد جبران این اشتباه برآمد.

بیشتر بخوانید:

شهدا سرمایه‌های معنوی کشور هستند

حمیدی با اشاره به حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در چالش های کشور، که در جنگ حضور نداشته و دفاع مقدس را درک نکرده اند، خاطر نشان کرد: من  در حیرت هستم که نسل سوم و چهارم انقلاب بدون اینکه دفاع مقدس را درک کنند در راستای آرمان های انقلاب و اسلام حضور همه جانبه دارند.

وی با اشاره به نسل سوم و چهارم انقلاب که همیشه در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب حضور دارند، عنوان کرد: باید از نسل سوم و چهارم انقلاب که به انقلاب و اسلام پایبند هستند در مسئولیت ها استفاده شود.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه حضور نسل سوم و چهارم پایبند به انقلاب در مجموعه مدیریت شهری و محل های موثر این نظام نیاز است، ابراز کرد: جوانان در هر محلی که وارد شده اند تحول ایجاد کرده اند و متفاوت و جهادی عمل کرده اند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر