logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۲۸۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان:

هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه فردی را در انتخابات ندارد

هیچ-مدیری-حق-استفاده-از-امکانات-دولتی-به-نفع-یا-علیه-فردی-را-در-انتخابات-ندارد

معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی بر نفع یا علیه فردی را در انتخابات ندارد.

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با بیان اینکه در جنگ تحمیلی یک طرف تمامیت استکبار و یک طرف نیز ملت غیور ایران بودند، اظهار کرد: رزمندگان ما عاشورا را مبنا و سرلوحه خود قراردادند.

وی بیان کرد: امروز ضرورت دارد تا فرهنگ، ارزشها، باورها، مظلومیت ها و مشارکتها را برای نسل امروز و فردای جامعه  تبیین عالمانه کنیم.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینگه باید با قلم و کلام هنرمندانه زوایای پنهان دفاع مقدس را تبلیغ کرده و از تمام امکانات استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های استان این است که جزو سه استان امن کشور است.

وی با اشاره به اینکه زنجان یکی از استانهای امن در امنیت سرمایه گذاری است، افزود: ۸ واحد تولیدی تا بهمن ماه امسال مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

مرادی با بیان اینکه امروز جامعه از مسئولان خدمت عالمانه، صادقانه و متواضعانه را انتظار دارد، گفت: مدیران باید به صورت 24 ساعته در اختیار مسئولیت خود باشد چرا که امروز استکبار جهانی با تمام توان بزرگترین تحریمها را علیه کشور ما وضع کرده است.

وی با اشاره به اینکه مدیر باید مسائل حوزه مسیولیت خود را بداند، ادامه داد: مسئولیت ما این است که مشکلات را در حوزه خود حل کنیم و همچنین نظارت مدیران بر حوزه مسئولیت و ماموریت خودشان از جمله مواردی است که باید به آن توجه داشت.

معاون سیاسی استاندار زنجان با بیان اینکه باید حضور میدانی مدیران شهرستانی را ببینیم، اظهار کرد: امروز ماموریت ما تکریم و احترام مردم است و باید به مردم امید، آرامش و خدمت بدون منت را بدهیم.

وی بیان کرد: امسال سال انتخابات است و در این راستا رویکرد و مبنای حرکت ما میزان رای ملت و رای حق الناس است، می‌باشد.

مرادی با بیان اینکه باید از تمامی بضاعتها برای مشارکت حداکثری مردم استفاده کنیم، افزود: هیچ یک از مدیران حق ندارند از امکانات و موقعیت اداری خود علیه یا به نفع کاندیدایی استفاده کند اگر غیراز این است باید استعفا دهند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر