logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۲۸۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مدیری که پروژه های ناتمام را واگذار نکند، لایق نیست/خرید روزانه 1100 تن گوجه فرنگی از کشاورزان

مدیری-که-پروژه-های-ناتمام-را-واگذار-نکند،-لایق-نیست-خرید-روزانه-1100-تن-گوجه-فرنگی-از-کشاورزان-

استاندار زنجان گفت: از نظر من مدیری که پروژه های ناتمام را واگذار کند، مدیر لایقی است.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در دهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار داشت: روزانه یک هزار و 100 تن گوجه فرنگی برای استان خرید می شود تا مشکل گوجه کاران استان زنجان حل شود.

وی با بیان اینکه فکر می کنم مشکلات ما قانون نیست و حتی قانون هم عوض شود محور بر همین محور می چرخد، افزود: تا زمانی که احساس کنیم مکان ها چسبیده به ما هستند و اگر یک وجب از آن را بدهیم می گویند مدیر ضعیفی هستیم،هیچ پروژه ای واگذار نمی شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: برخی ها عقیده دارند قیامت هم شود باید کار به اسم خودشان تمام شود و هیچ امکانی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: از نظر من مدیری که پروژه ها را واگذار کند مدیر لایقی است.

حقیقی با بیان اینکه تکلیف پروژه های ناتمام به اسم هر کسی که می خواهد باید مشخص شود،افزود: مدیران باید پروژه ها را معرفی کنند و با برنامه در جلسات حضور داشته باشند.

استاندار زنجان یادآور شد: ما گاهی به اوقات فراغت هم رحم نمی کنیم چه برسد به واگذاری پروژه ها،تا زمانی که فکر ما درست نشود، پروژه ها باقی می ماند و اجرایی نمی شود.

حقیقی با اشاره به اینکه حاضریم میلیاردها تومان به کشور هزینه تحمیل کنیم اما حرف خودمان را به کرسی بنشانیم،افزود: دوست داریم همه چیز به نام ما تمام شود.

وی ادامه داد: شهید و شهادت باید فرهنگ غالب شود تا دوران دفاع مقدس تحریف نشود.

استاندار زنجان تصریح کرد: برای کتابخانه و تالار شهر حق با شهرداری است و باید گروهی از مدیران تا آخر هفته این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

حقیقی با بیان اینکه مردم زنجان در جنگ حضور جدی داشته و امروز هم ناملایمات و مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند،افزود:اکثر ما مایه افتخار هستیم اما برخی ها سنگ اندازی می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر