logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۲۸۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در دهمین جلسه اقتصاد مقاومتی زنجان مطرح شد؛

170 پروژه استان زنجان به بخش غیردولتی واگذار شده است/برخی پروژه ها نیمه تمام جذابیتی برای بخش خصوصی ندارد

170-پروژه-استان-زنجان-به-بخش-غیردولتی-واگذار-شده-است-برخی-پروژه-ها-نیمه-تمام-جذابیتی-برای-بخش-خصوصی-ندارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: تا کنون 170 پروژه عمرانی، ورزشی،فرهنگی و اجتماعی استان زنجان به بخش غیردولتی واگذار شده است.

به گزارش موج رسا; دهمین جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان به بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در اجرای ماده 27 قانون الحاقی برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت پرداخت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به گزارش مبانی قانونی و وضعیت واگذاری پروژه های دولتی به بخش غیر دولتی،گفت: با توجه به پیچیدگی موضوع تلاش می شود راهکارهای لازم در این زمینه احصا شود.

شهرام طهماسبی با بیان اینکه برای برخی از دستگاه های اجرایی تکلیفی در نظر گرفته نشده است، افزود: چند مرحله اولویت ها انجام شده و ضروری است دستگاه ها تسهیل گیری لازم را در این زمینه انجام دهند.

وی با اشاره به 170 پروژه تا کنون واگذار شده است، افزود: بیشتر این پروژه ها آماده بوده و نیمه تمام نبوده است.

قاسملو کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در این جلسه اظهار داشت: قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در الحاق دو که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است در ماده 27 بحث واگذاری پروژه های دولتی به بخش غیردولتی ارائه شده است.

کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به اینکه 12 راهکار برای واگذاری پروژه ها پیش بینی شده است، افزود: دستور العمل واگذاری پروژه ها به استان ها ابلاغ شده است.

قاسملو کوچک بودن پروژه های نیمه تمام یکی از مشکلات محسوب می شود، افزود: برخی از این پروژه ها نیز جاذبه لازم را برای استقبال بخش خصوصی نداررند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر