logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۲۸۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار سلطانیه:

رویکردها در سلطانیه در راستای افزایش زیرساخت‌های گردشگری است/ وجود 3باب خانه بوم گردی در سلطانیه

رویکردها-در-سلطانیه-در-راستای-افزایش-زیرساخت‌های-گردشگری-است-وجود-3باب-خانه-بوم-گردی-در-سلطانیه-

فرماندار سلطانیه از ساخت یک مجتمع خدماتی با اعتبار بالغ بر 25 میلیار تومان خبرداد و گفت: رویکرد سلطانیه در راستای افزایش زیر ساخت های گردشگری است.

حسین رحمانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به امار گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان سلطانیه در نیمه اول سال 98، اظهار کرد: 14هزار و 285 نفر گردشگر داخلی و 2هزار و 848 نفر گردشگر خارجی از شهرستان سلطانیه بازدید کرده اند.

وی با اشاره به وضعیت خانه های بوم گردی شهرستان سلطانیه، ابراز کرد: 3 باب خانه بوم گردی در سطح شهرستان سلطانیه وجود دارد و در حال حاضر مشغول به ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی هستند.

فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه دو باب از خانه های بوم گردی در شهرستان سلطانیه است، عنوان کرد: یک باب از خانه های بوم گردی در روستای ویر است.

وی با اشاره به استفاده خانه بوم گردی روستای ویر از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به میزان 345 میلیون تومان، تصریح کرد: مجموع سه باب خانه بوم گردی شهرستان سلطانیه با حجم سرمایه گذاری 3میلیارد و 500 میلیون تومان راه اندازی شده است.

رحمانی با اشاره به واحد های بوم گردی در دست اقدام، خاطر نشان کرد: 3 باب خانه بوم گردی در حال تاسیس است که یک باب از این خانه های بوم گردی در روستای گوزلدره و 2باب در شهرستان سلطانیه.

وی با اشاره به ظرفیت خانه های بوم گردی موجود در شهرستان سلطانیه، عنوان کرد: ظرفیت خانه های بوم گردی شهرستان سلطانیه 72 نفر در روز است.

فرماندار سلطانیه با اشاره به خانه های گردشگری فعال در شهرستان سلطانیه، افزود: 3واحد خانه بوم گردی در شهرستان سلطانیه، روستای ویر و روستای قلعه فعال و در حال خدمات دهی به گردشگران داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان سلطانیه، ابراز کرد: به دلیل موقعیت ترانزیت شهرستان سلطانیه رویکرد شهرستان در راستای افزایش زیر ساخت های گردشگری در سطح شهرستان است.

رحمانی با اشاره به رویکرد شهرستان در راستای افزایش زیر ساخت های گردشگری در شهرستان سلطانیه، تصریح کرد: در این راستا به دنبال جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی هستیم.

وی با اشاره به کارهای انجام شده در راستای ارتقاع زیر ساخت ها خاطر نشان کرد: طرح مجتمع گردشگری، خدماتی، رفاهی در مسیر توسعه گردشگری زنجان به قیدار آغاز به کار کرده است.

فرماندار سلطانیه با اشاره به مجتمع گردشگری در حال تاسیس، بیان کرد: برای این طرح بیش از 25 میلیار تومان اعتبار در نظر گرفته شده که تمامی خدمات و رفاهی برای ساکنین شهرستان سلطانیه و گردشگران ارائه خدمات خواهد کرد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر