logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۲۷۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

پرداخت وام 40 میلیون تومانی شهرداری به رانندگان تاکسی آغاز شد

پرداخت-وام-40-میلیون-تومانی-شهرداری-به-رانندگان-تاکسی-آغاز-شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اختصاص وام 40 میلیون تومانی به رانندگان تاکسی جهت نوسازی خودروهای فرسوده خبر داد.

به گزارش موج رسا; علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره نوسازی تاکسی‌های فرسوده و تمهیدات اتخاذشده در این زمینه اظهار داشت: این موضوع خوشبختانه در حال حاضر از بن‌بست خارج شده و طی تفاهم نامه‌ای با شرکت ایران‌خودرو جهت اجرای طرح ملی نوسازی تاکسی‌ها اقدامات مؤثری در حال انجام است. 

وی افزود: شهرداری این آمادگی را دارد که وام 40 میلیون تومانی برای 10 هزار تاکسی اختصاص دهد تا نوسازی این ناوگان هر چه سریع‌تر انجام گیرد. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه وام‌های 40 میلیون تومانی از طریق صندوق کارآفرینی امید برای تاکسی‌ها تأمین می‌شود، ادامه داد:‌ تحویل تاکسی‌های نو از روز گذشته انجام شده هر چند تعداد اندک بود.

وی در مورد نحوه ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت وام و تاکسی نو گفت: ثبت نام از قبل انجام شده است و رانندگان بسیاری در صف انتظار هستند که اکنون سازمان تاکسیرانی با اولویت، تاکسی‌های نو را دراختیار آنها قرار می‌دهد.

قنادان با اشاره به اینکه از روز گذشته پیش‌فاکتور برای خودروهای نو صادر و تحویل تاکسی‌ها آغاز شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ پیش‌فاکتورها 8 میلیون تومان بوده و طی توافقات انجام گرفته با ایران‌خودرو، قیمت تاکسی 64 میلیون تومان می‌شود که از این میزان 40 میلیون تومان آن را شهرداری تأمین می‌کند. 

وی گفت: تاکسی‌های نو در حال حاضر پژو405 بوده و ما در تلاش هستیم که طی تعهدات و تو افقاتی با شرکت ایران‌خودرو  این موضوع را مطرح کنیم که تحویل همه تاکسی‌های نو تا آخر سال انجام شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر