logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۲۷۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با موج رسا:

اقتدار امروز کشور به برکت مقاومت ملت به دست آمده/ دفاع مقدس نمونه اعلای پیروزی منطق مقاومت است/ در عرصه اقتصاد با اجرای اقتصاد مقاومتی پیروز خواهیم شد

اقتدار-امروز-کشور-به-برکت-مقاومت-ملت-به-دست-آمده-دفاع-مقدس-نمونه-اعلای-پیروزی-منطق-مقاومت-است-در-عرصه-اقتصاد-با-اجرای-اقتصاد-مقاومتی-پیروز-خواهیم-شد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اقتدار امروز کشور به برکت مقاومت ملت به دست آمده است.

آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس نمونه اعلای ثمربخشی گفتمان مقاومت و پیروزی منطق مقاومت است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس به ما آموخت که پیروزی‌ها با مقاومت میسر خواهد شد، ابراز کرد: اقتدار امروز کشور در عرصه نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی و ... به برکت مقاومت به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه مقاومت ملت ایران سبب سربلندی نظام اسلامی شده است، خاطرنشان کرد: به طور یقین اگر اقتصاد مقاومتی نیز به درستی توسط مسئولان عملیاتی شود، در عرصه اقتصاد نیز پیروزی‌های بزرگی را به دست خواهیم آورد.

وی بیان کرد: همین حضور منطقه‌ای ایران و پیروزی‌های جبهه مقاومت نشات گرفته از فرهنگ عاشورا و مقاومتی است که ملت ایران به وجود آورده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در عرصه دفاعی و نظامی به خودکفایی رسیده است، تصریح کرد: باید این خودکفایی و موفقیت را به عرصه اقتصاد بکشانیم و اجازه ندهیم دشمن در این عرصه جولان داده و به کشور ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه ما اعتقاد داریم، مقاومت و ایستادگی ما برگرفته از عاشورا است، ادامه داد: این فرهنگ مقاومت است که در مقابل زورگویی‌ها و خوی استکباری آمریکا قد علم کرده و پیروزی‌های بزرگی را به دست آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه فرهنگ مقاومت شعار ما می‌توانیم را عملیاتی کرد، اظهار کرد: نباید در عرصه فرهنگ، رسانه و اقتصاد فضا به دشمن بدهیم و باید با مقاومت و ایستادگی بر دشمن فائق آییم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر