logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۲۷۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در رژه نیروهای مسلح زنجان عنوان شد؛

رزمندگان اسلام هر توطئه ای را علیه ایران اسلامی در نطفه خفه می کنند

رزمندگان-اسلام-هر-توطئه-ای-را-علیه-ایران-اسلامی-در-نطفه-خفه-می-کنند-

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: رزمندگان اسلام هر توطئه ای را علیه ایران اسلامی در نطفه خفه می کنند و اجازه نمی دهند دشمنان به اهداف خود برسند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید استان زنجان،اظهار داشت: رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس همواره در صحنه بودند و خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای مسلح در واقع  بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و تجدید میثاق با شهدا و اعلام آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان است.

این مسئول بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همه جبهه استکبار در راس آنها آمریکا شیطان بزرگ برای از بین بردن نظام اسلامی به صحنه آمدند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: با هدایت و فرماندهی امام عزیز و مردم شریف ایران اسلامی ملت ایران وارد صحنه دفاع مقدس شده و هشت سال در برابر جبهه استکبار ایستاده و جانبازی کرده و شهید تقدیم کردند.

سردار کرمی گفت: این رشادت ها و جانبازی های ملت ایران به اندازه ای بود که امام فرمود:" از این ملت در عصر رسول الله نیز نبود" و در جای دیگری فرمودند:" من دست و بازوی شما رزمندگان را می بوسم و به این بوسه افتخار می کنم.

وی گفت: امام فرمود ما در جنگ ابهت شرب وغرب را شکسته و در مبارزه با دشمنان اسلام روی پای خود ایستادیم.

این مسئول با بیان اینکه عزت، افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا از دستاوردهای عظیم دفاع مقدس محسوب می شود، افزود: بیداری اسلامی،شکل گیری جبهه مقاومت و تشکیل بسیج اسلام به برکت هشت سال دوران دفاع مقدس از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه،مقاومت ملت ایران ،خون پاک شهدا و هوشیاری رزمندگان در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام تا پای جان برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی می کنند، افزود: هر توطئه ای از سوی رزمندگان اسلام در نطفه خفه می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر