logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۲۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اولین های فرهنگی استان زنجان در سال جاری؛

از برگزاری نخستین کنسرت موسیقی تا جشنواره مد و لباس/ جشنواره فرهنگی- هنری غواصان دریا دل در زنجان برگزار می شود

از-برگزاری-نخستین-کنسرت-موسیقی-تا-جشنواره-مد-و-لباس-جشنواره-فرهنگی-هنری-غواصان-دریا-دل-در-زنجان-برگزار-می-شود

برگزاری کنسرت موسیقی همایونی و جشنواره مد و لباس از برنامه های فرهنگی استان زنجان در سال جاری محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; در سال جدید برنامه های فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اولین ها آغاز شده است، برگزاری نخستین کنسرت موسیقی حامد همایونی و نخستین جشنواره مد و لباس از جمله برنامه های این اداره کل در سال جاری است.

" ایرانه حیدری" رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به برگزاری نخستین کنسرت موسیقی حامد همایون، خواننده پاپ کشور در روزهای ١٨ و ١٩ فروردین ماه سال جاری در زنجان، گفت: موسیقی صحنه ‌ای گروه "ترانه‌ وار" به سرپرستی مهیار رجب ‌پور و خوانندگی حامد همایون در دو روز و دو سانس در زنجان اجرا دارند.

این مسئول ادامه داد: در روزهای جمعه و شنبه، ١٨ و ١٩ فروردین ‌ماه، هر روز در سانس‌ های ١٧ و ٣٠ دقیقه تا ١٩ و ٣٠ دقیقه و ٢٠ و ٣٠ دقیقه تا ٢٢ و ٣٠ دقیقه، حامد همایون در زنجان می خواند.

حیدری با اشاره به اینکه مجوز این کنسرت از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صادر شده است، افزود:خرید اینترنتی بلیت این اجرا از طریق مراجعه به سایت www,٣٦٧٠.ir  نیز امکان ‌پذیر است.

گفتنی است؛حامد همایون خواننده پاپ ایرانی، زادهٔ شهر شیراز است و نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرد.

او که آثارش در سال ۱۳۹۵ با استقبال مخاطبان مواجه شد، آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ را اجرا کرده است. 

اولین آلبوم رسمی او به نام "دوباره عشق" ۲۳ دی ۱۳۹۵ که شامل ۱۸ آهنگ است، منتشر شد.

برگزاری نخستین جشنواره مد و لباس از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از دیگر برنامه های فرهنگی استان زنجان است که در سال جاری برگزار می شود.

برگزاری جشنواره ملی طنز نمایش‌ های صحنه‌ ای و خیابانی، جشنواره فرهنگی- هنری غواصان دریا دل، جشنواره رسانه‌ های دیجیتال، جشنواره تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و فیلم از دیگر برنامه‌ های سال جاری این اداره کل در استان زنجان است.

همچنین به مناسبت 84 سال فعالیت های تئاتر در استان زنجان، جشن سالگرد این هنر برگزار می شود.

مروری بر تئاتر استان زنجان از سال 1312 تا کنون موضوع این جشن است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر