logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۲۷۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در اثر بی توجهی به قوانین راهنمایی؛

15 کشته و مصدوم حاصل 4 حادثه رانندگی در استان زنجان

15-کشته-و-مصدوم-حاصل-4-حادثه-رانندگی-در-استان-زنجان

رئیس پلیس راه استان زنجان از وقوع 4 حادثه مرگبار در استان زنجان خبرداد و گفت: در این حادثه 4 نفر جان خود را از دشت داده و 11 نفر نیز به بیمارستان منتقل شدند.

عباس مظفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; در مورد حوادث رانندگی در استان زنجان اظهار کرد: علت اصلي وقوع بسیاری از حوادث رانندگی در محورهای موصلاتی زنجان عدم رعايت قوانين و مقررات از سوي رانندگان بوده است.

وی تصریح کرد: در يکي از اين حادثه ها كه در محور زنجان- قیدار رخ داد، برخورد دو دستگاه خودرو سمند با پژو 405 بود که در این حادثه یکی از سرنشینان پژو فوت و 8 نفر از سرنشینان دو خودرو مصدوم شده و به بيمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید:

حوادث رانندگی در زنجان 3 نفر را به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس راه استان زنجان خاطر نشان كرد: در حادثه ديگر كه در محور زنجان- دندی روستای تلخاب رخ داد يك دستگاه تراكتور در حين حركت در دامنه كوه واژگون شد كه در اين حادثه راننده آن فوت و فرزند 7 ساله اس مصدوم و به بيمارستان منتقل شد.

مظفری گفت: در حادثه دیگری هم كه در محور ابهر- تاکستان رخ داد يك دستگاه سواری سمند واژگون که در این حادثه یکی از سرنشینان فوت و سه نفر دیگر مصدوم و براي معالجه به بيمارستان منتقل شدند.

وي در ادامه تصريح كرد: در حادثه ای هم كه در محور ابهر به روستای عمید آباد رخ داد يك دستگاه سواری پراید با عابر پیاده برخورد کرد كه در اين حادثه عابر پیاده به دلیل شدت جراحات وارده دم فوت کرد.

رئيس پليس راه استان زنجان در پايان توصيه كرد: رانندگان بايد با رعايت قوانين و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر