logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۲۷۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جعفری، مسئول مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج خبر داد:

توزیع سراسری بازی رایانه‌ای «#سفیرـعشق» در پیاده روی اربعین/ این بازی بزرگترین پروژه تاریخی، مذهبی ایران در حوزه بازی‌های رایانه‌ای است/ آغاز فرآیند تولید بازی رایانه‌ای «#قیامـمختار»

توزیع-سراسری-بازی-رایانه‌ای-«#سفیرـعشق»-در-پیاده-روی-اربعین-این-بازی-بزرگترین-پروژه-تاریخی،-مذهبی-ایران-در-حوزه-بازی‌های-رایانه‌ای-است-آغاز-فرآیند-تولید-بازی-رایانه‌ای-«#قیامـمختار»

در حاشیه اختتامیه دوره فرماندهان گردان‌های سایبری بسیج بازی رایانه‌ای «#سفیرـعشق» که در مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج تهیه شده است معرفی شد.

به گزارش موج رسا; در حاشیه اختتامیه دوره فرماندهان گردان‌های سایبری بسیج بازی رایانه‌ای «#سفیرـعشق» که در مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج تهیه شده است معرفی و برای اولین بار تیزر رسمی این بازی منتشر شد.

مهدی جعفری، مسئول مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج در اختتامیه دوره توانمندسازی فرمماندهان گردان‌های سایبری بسیج گفت: «#سفیرـعشق» که بزرگترین پروژه تاریخی، مذهبی ایران در حوزه بازی های رایانه ای است معرفی و تیزر آن برای اولین بار منتشر شد.

تهیه کننده این بازی رایانه‌ای گفت: این بازی بازخوانی وقایعی است که با ورود حضرت مسلم بن عقیل(ع) به کوفه در این شهر به وقوع می پیوندد.

وی گفت: روایت داستان بازی «#سفیرـعشق» توسط شخصیت اصلی این بازی تحت عنوان مهران، که یکی از شیعیان ایرانی است شکل گرفته است.

جعفری در خصوص  آیین رونمایی و توزیع این بازی نیز عنوان کرد: بازی «#سفیرـعشق» در دهه سوم محرم طی یک مراسم سوگواره حسینی رسماً رونمایی و در پیاده روی اربعین به صورت گسترده و سراسری حسینی توزیع خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فرآیند تولید بازی رایانه ای «#قیامـمختار»؛ فصل انتقام نیز از ابتدای سال 98 آغاز شده و رونمایی و عرضه آن در محرم سال 99 اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر