logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۲۷۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان از پزشکان علاقمند برای ارائه خدمات درمانی در اربعین دعوت به همکاری می کند

هلال-احمر-زنجان-از-پزشکان-علاقمند-برای-ارائه-خدمات-درمانی-در-اربعین-دعوت-به-همکاری-می-کند

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان اعلام کرد: هلال احمر از پزشکان متخصص و عمومی علاقمند برای ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در مراسم معنوی پیاده روی اربعین دعوت به همکاری می کند.

به گزارش موج رسا;  سید قاسم موسوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از پزشکان متخصص و عمومی علاقمند  به منظور شرکت در مراسم معنوی اربعین حسینی از 12 مهر تا پنجم آبان امسال دعوت به همکاری می کند.
وی اظهارداشت: محل ارائه خدمات درمانی این پزشکان در نجف اشرف و پایگاه های مستقر بین نجف و کربلای معلا خواهد بود.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:  مشارکت پزشکان عمومی در این مراسم معنوی 17 روز و برای پزشکان متخصص نیز 10 روز خواهد بود.
موسوی یادآوری کرد: این پزشکان علاقمند می توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان واقع در خیابان خرمشهر، خیابان فاتح، پشت مسجد النبی(ع) و یا از طریق پیام رسان تلگرام به شماره 09125413014 به نام  دکتر خرم نماینده مرکز پزشکی استان ثبت نام خود را قطعی کنند.
وی تاکید کرد: مهلت ثبت نام از پزشکان متخصص و عمومی علاقمند برای ارائه خدمات درمانی در مراسم معنوی اربعین حسینی تا پایان ساعت اداری دوشنبه اول مهر است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این دعوت به همکاری به منظور ارائه خدمات درمانی توسط پزشکان متخصص و عمومی بوده و شامل گروه های پرستاری و غیره نمی باشد.
وی اضافه کرد: اعزام این پزشکان علاقمند از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران  انجام خواهد شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر