logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۲۷۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نهم مهر ماه سال جاری؛

اختتامیه جشنواره برترین یادواره های شهدای زنجان برگزار می شود

اختتامیه-جشنواره-برترین-یادواره-های-شهدای-زنجان-برگزار-می-شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: نهم مهر ماه سال جاری؛اختتامیه جشنواره برترین یادواره های شهدای استان زنجان برگزار می شود.

قاسم محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اختتامیه جشنواره برترین یادواره های شهدای استان زنجان در زنجان با حضور مردم و مسئولان و فعالان حوزه فرهنگی ودفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه روز نهم مهر ماه سال جاری برگزار می شود، افزود: این مراسم از برترین یادواره های شهدا تجلیل می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تجلیل از فعالان فرهنگی و برگزاری عصر خاطره از مهمترین برنامه های جانبی این مراسم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه این مراسم در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود، ادامه داد: این مراسم از ساعت 15:30 آغاز می شود.

محمدی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش خاطره نویسی امروز در زنجان، بیان داشت: این برنامه با حضور گلستان جعفریان تا ساعت 13 امروز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: جلسه نقد و بررسی کتاب جرعه آخر به قلم مسعود بابازاده نیز امروز از ساعت 16:30 برگزار می شود.

این مسئول بیان داشت: کتاب « جرعه آخر» در خصوص زندگینامه داستانی شهید یدالله ندرلو است.

وی با بیان اینکه این کتاب به قلم نویسنده و رزمنده دفاع مقدس «مسعود بابازاده» به رشته تحریر در آمده است، گفت: کتاب شامل خاطرات خانواده، همرزمان و دوستان این شهید است.

این مسئول تصریح کرد: شهید یدالله ندرلو در ادامه عملیات خیبر در جزیره جنوبی مجنون در 18 اسفند سال 62 به فیض عظیم شهادت نائل آمده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر