logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۲۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در ارزیابی های شورای عالی قرآن رسانه ملی انجام شد؛

"کسب رتبه -عالی- صدا و سیمای مرکز زنجان در برنامه های قرآنی"

"کسب-رتبه-عالی-صدا-و-سیمای-مرکز-زنجان-در-برنامه-های-قرآنی"-

برابر ارزیابی صورت گرفته در شورای عالی قرآن رسانه ملی و بررسی آثار تلویزیونی تولید شده در ماه مبارک رمضان سال گذشته، برنامه زنده جمع خوانی قرآن کریم شبکه اشراق رتبه عالی کسب کرد.

به گزارش موج رسا; برابر ارزیابی صورت گرفته در شورای عالی قرآن رسانه ملی و بررسی آثار تلویزیونی تولید شده در ماه مبارک رمضان سال گذشته، برنامه زنده جمع خوانی قرآن کریم شبکه اشراق با کسب78امتیاز در بخش فنی و هنری،95امتیاز در بخش اجرایی و اخذ رتبه عالی مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.
گفتنی است این برنامه در بخش تهیه کنندگی برنامه های زنده تلویزیونی جشنواره تولیدات مراکز در اهواز نیز حائز رتبه برتر شده بود.
برگزاری باشکوه وپوشش تصویری هنرمندانه جمع خوانی قرآن مجید در سالهای اخیر موجب ارتقاء استان زنجان در ارزیابی شورای عالی قرآن به رتبه چهارم کشوری شده است.
همه ساله آحاد گسترده ای از مردم استان در بزرگترین همایش قرآنی سال، صحنه های بی بدیل عشق و دلدادگی شان را به کانون مکتوب وحی الهی در صفوفی که به زیبایی نشان دهنده وحدت و همدلی است به منصه ظهور می رساندند تا گویای این مهم باشد که پایتخت نشینان شور حسینی همان دلدادگان کتاب الهی می باشند.
شایان ذکراست با توجه به کسب رتبه برتر استان زنجان درآخرین ارزیابی شورای عالی قرآن کشور، مرکز زنجان جزءاولین استانهایی است که در برنامه ریزی پخش زنده مراسم جمع خوانی شبکه های سراسری قرار گرفته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر