logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۲۷۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون وزیر کشور:

وضعیت زنجان در حوزه آسیب های اجتماعی بهتر است

وضعیت-زنجان-در-حوزه-آسیب-های-اجتماعی-بهتر-است

معاون وزیر کشور گفت: وضعیت استان زنجان در حوزه آسیب های اجتماعی نسبت به سایر استان ها بهتر است.

به گزارش موج رسا; تقی رستم وندی در جمع خبرنگاران با اشاره بازدید از یک مرکز خدمات دهی به افراد بی خانمان و کارتن خواب در زنجان ،اظهار کرد: در استان زنجان با توجه به کمبود وقت نتوانستیم از مراکز بیشتری بازدید کنیم و در سایر استان ها یکی از برنامه های ما بازدید از این مراکز است.

وی با اشاره به وضعیت آسیب های اجتماعی در استان زنجان ابراز کرد: وضعیت استان زنجان در برخی از آسیب ها، نسبت به سایر استان ها وضعیت بهتری دارد.
معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه وضعیت استان زنجان در حوزه آسیب های اجتماعی نسبت به سایر استان ها بهتر است، خاطر نشان کرد: این مسئله دلیل بر این نیست که در حوزه آسیب های اجتماعی چاره جویی نشود.
وی با اشاره به اینکه اگر برای آسیب های اجتماعی در استان چاره جویی نشود،ممکن است در آینده وضعیت استان زنجان در حوزه آسیب های اجتماعی بدتر شود.
رستم وندی با اشاره به جلسه کارگروه آسیب های اجتماعی که با حضور استاندار زنجان، افزود: بنده به صورت ویژه تاکید کردم که استان زنجان بنیه فرهنگی علمی بالایی دارد و هم روحیه مشارکت جویی و حضور بالای مردم در صحنه ها و فعالت های مذهبی استان؛ باید به حوزه های اجتماعی نیز تعمیم پیدا کند.
وی با اشاره به حمایت های وزارت کشور در حوزه های آسیب های اجتماعی از استان ها بیان کرد: بعد از برنامه ریزی استان زنجان در حوزه آسیب های اجتماعی ما نیز کمک می کنیم تا مشکلات حل شود.
معاون وزیر کشور با بیان اینکه محله ای که بنده مشاهده کردم وضعیت مناسبی نسبت به حاشیه شهر سایر استان ها دارد ،خاطر نشان کرد: در برخی از استان ها حاشیه شهر ها از نظر فیزیکی و فرهنگی اجتماعی وضعیت بدتری نسبت به این محله دارند.
وی بیان کرد: با وجود آنکه مشکلات حاشیه شهر استان زنجان نسبت به سایر استان ها کمتر است باید مراقبت ها افزایش پیدا کند تا مشکلات بیشتر و وضعیت بدتر نشود.//ک
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر