logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۲۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

1500 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان اجرا می‌شود/ حماسه دفاع مقدس نباید فراموش شود

1500-برنامه-به-مناسبت-هفته-دفاع-مقدس-در-زنجان-اجرا-می‌شود-حماسه-دفاع-مقدس-نباید-فراموش-شود

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در زنجان گفت: یک هزار و 500 برنامه در هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; سردار کرمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه انقلاب اسلامی امتداد عاشوراست، اظهار کرد: امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد که امام حسین(ع) نماد کامل حق و یزید نماد کامل باطل است.

وی با اشاره به اینکه "هیهات منه ذله" شعار و پیام عاشورا است، تصریح کرد: کسانی در کنار امام حسین(ع) ماندند ولایتمدار واقعی بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی امتداد عاشورا بعثت و غدیر است، افزود: عنایت خداوند به ایران اسلامی دوم وجود رهبری در راس و حضور همه ملت در دفاع مقدس باعث پیروزی ایران اسلامی در ۸ سال جنگ تحمیلی شد.

بیشتر بخوانید:

دفاع مقدس با هیچ زمانی قابل مقایسه نیست

سردار کرمی با اشاره به اینکه جوانان مردم در جبهه‌ها حماسه تاریخی آفریدند، گفت: در دفاع مقدس ولایت مداری رزمندگان اسلام مانند عاشورا بود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه‌های بسیاری داشت که نظام تثبیت شد، یادآور شد: امروز به برکت ایستادگی، مقاومت و پایداری بسیج جهانی شکل گرفته است.

انقلاب اسلامی ایران به برکت ایستادگی در اوج عزت و قدرت است

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به اینکه امروز به برکت ولایت و خون شهدا و ایستادگی ملت ایران جمهوری اسلامی در اوج عزت و قدرت است، تصریح کرد: حماسه دفاع مقدس نباید فراموش شود و روحیه جهاد و شهادت باید در جامعه رواج پیدا کند.

سردار کرمی با بیان اینکه ۱۵۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع در استان زنجان اجرا می شود، گفت: ۳۱ شهریور رژه نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همایش زنان ایثارگر،غبار روبی و گلباران مزار شهدا، بازنمایی عملیات کربلای ۵ در منطقه گاوازنگ زنجان و برنامه های متعدد دیگری در حوزه های مقاومت، کانونها و پایگاهها برگزار می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر