logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۲۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
طی 10 روز گذشته انجام شد؛

خدمات رسانی هلال احمر زنجان به ۱۲۹ حادثه دیده

خدمات-رسانی-هلال-احمر-زنجان-به-۱۲۹-حادثه-دیده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی 10 روز گذشته به ۱۲۹ حادثه دیده در حوادث مختلف از سوی جمعیت هلال احمر استان زنجان خدمات رسانی شده است.

به گزارش موج رسا; شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طی 10 روز گذشته در استان زنجان 26 مورد سوانح جاده ای اتفاق افتاده که 129 مورد حادثه دیده داشتیم.

وی یادآور شد: در این حوادث جاده ای 56 نفر مصدوم جاده ای بودند که از این تعداد سه نفر به صورت سرپایی درمان و 9 نفر نیز توسط نیروهای امداد و نجات به مراکز درمانی منتقل شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این حوادث اتفاق افتاده در استان چهار نفر سرصحنه حادثه جان خود را از دست داده اند.
میرزایی با بیان اینکه تعداد تیم های عملیاتی انجام شده در 10 روز گذشته 51 مورد بود، اظهارداشت: کل نیروهای امداد و نجات در این تیم ها 130 نفر بودند.
وی اضافه کرد: برای ارائه خدمات امداد و نجات در حوادث جاده ای در این مدت 26 دستگاه آمبولانس و 25 دستگاه خودروی نجات بکار گرفته شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 16 پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت و موقت این استان 24 ساعته برای مسافران و رانندگانی که در تردد هستند، خدمات ارائه می دهند.
میرزایی تاکید کرد: شماره تماس 112 جمعیت هلال احمر این استان 24 ساعته برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان می باشد که در صورت نیاز با برقراری تماس خدمات رسانی در کمترین زمان ممکن انجام می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر