logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۲۶۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان:

مراجعه 20 هزار نفر به دارالشفای حسینیه اعظم زنجان

مراجعه-20-هزار-نفر-به-دارالشفای-حسینیه-اعظم-زنجان

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: 20 هزار و 891 نفر از هموطنان و همشهریان زنجانی به دارالشفاء مصباح حسینیه اعظم مراجعه کردند.

محمد جواد غم پرور امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: در طول ایام دهه اول محرم برنامه های فرهنگی و مذهبی ویژه کودکان و نونهالان در مهد فرشته های حسینی حسینیه اعظم  برگزار شد.

وی با بیان اینکه در طول مدت 11 شب، تعداد4 هزار و 920 کودک و نونهال توسط خادمان مهد فرشته های حسینی پذیرش شدند، افزود: برنامه های مختلفی برای کودکان در این ایام اجرا شد.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات مشاوره ای و پاسخگویی به مسائل شرعی در حسینیه اعظم زنجان، خاطرنشان کرد: با حضور 12 نفر از متخصصان امور مشاوره از حوزه علمیه زنجان شش نفر طی مدت 13 شبانه روز به یک هزار و 200 نفر خدمات ارائه شده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان از ارائه خدمات مشاوره ای و پاسخگویی به مسائل شرعی خبرداد و گفت: 20 هزار و 891 نفر نیز به دارالشفاء مصباح حسینیه اعظم مراجعه کردند.

غم پرور بیان داشت: علاوه بر حضور 105 دستگاه خودرو سنگین برای حمل احشام زنده و قربانی در دهه محرم ، 26 نفر هم توسط خودروهای سواری وموتور سیکلت برای  جابجایی عزاداران در شبهای محرم )پس از پایان مراسم( خدمت ارائه کردند.

این مسئول با اشاره به ارائه خدمات اسکان برای مهمانان غیر بومی،بیان داشت: در طول مدت 8 شبانه روز از 5 لغایت 12 محرم  به 10 هزار و 79 نفر از هموطنان از 30 شهر کشور اسکان داده شد .

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به ارائه17 هزار و 800  پرس صبحانه ، نهار و شام برای مهمانان اسکان داده شد،افزود: خدمات مختلفی در طول این ایام به هموطنان ارائه شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر