logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۲۶۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در نمایشگاه فروش پاییزه محقق شد؛

استقبال زنجانی ها از لوازم التحریر ایرانی – اسلامی

استقبال-زنجانی-ها-از-لوازم-التحریر-ایرانی-–-اسلامی

در نمایشگاه فروش پاییزه زنجان مردم از لوازم التحریر ایرانی – اسلامی استقبال کردند.

به گزارش موج رسا;این روزها و در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس، بازار لوازم التحریر در همه استان های کشور تب و تاب بیشتری به خود گرفته و مردم برای خرید مایحتاج مدرسه فرزندان به مراکز مختلف برای خرید مراجعه می کنند.

نمایشگاه فروش پاییزه زنجان نیز از دو روز گذشته فعالیت خود را با اختصاص بیش از ۱۰۵ غرفه آغاز کرده و مردم برای تهیه لوازم التحریر،کیف و کفش دانش آموزان خود به این نمایشگاه مراجعه می کنند.

از همان روزهای اول استقبال از این نمایشگاه خوب بوده و فروشندگان لوازم التحریر از آن احساس رضایت دارند،در این نمایشگاه اصناف استان های های زنجان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، قم،البرز، اصفهان، قزوین و یزد حضور دارند.

این نمایشگاه انواع نوشت افزار،  کیف و کفش،  روپوش مدارس، پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه، تزئینات آشپزخانه و وسایل مورد نیاز خانواده ها را عرضه کرده است.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع فضای عمومی و ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای غرفه‌سازی شده است.

برخی از غرفه های این نمایشگاه به ارائه لوازم التحریر ایرانی – اسلامی در غرفه ایران نوشت پرداخته است.

یکی از خریداران از این غرفه قیمت های ارائه شده در این غرفه را نسبت به کالاهای خارجی مناسب عنوان کرد و گفت: من هر سال کالای ایرانی برای فرزندانم خریداری می کنم.

احمدی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه های به خرید ارزان و با صرفه کمک می کند،افزود: قیمت ها نسبت به فروشگاه های داخل شهر بهتر است.

وی گفت: معمولا لوازم التحریر چینی از کیفیت لازم برخوردار نیستند و مجبوریم در طول سال چند بار لوازم التحریر خریداری کنیم اما از زمانی که از لوازم التحریر ایرانی استفاده می کنم از کیفیت آن راضی هستم.

غرفه دار ایران نوشت نیز استقبال مردم زنجان از لوازم التحریر ایرانی – اسلامی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دانش آموزان و والدین در انتخاب لوازم التحریر ایرانی دقت ویژه ای دارند.

مجید محمودی ادامه داد: لوازم التحریر ایرانی – اسلامی با کیفیت خوبی ارائه شده است و حتی مردم دنبال این نوع کالا هستند.

یکی از خریداران نیز قیمت لوازم التحریر را 50 درصد نسبت به فروشگاه های شهر ارزانتر عنوان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه به والدین در خرید مناسب کمک می کند.

وی با بیان اینکه شکلل ظاهری کالاهای چینی موجب استقبال شده است، افزود: اما کیفیت این نوع کالا ها مطلوب نیست.

رضایی بر ضرورت ارائه بیشتر لوازم التحریر ایرانی – اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: در این نمایشگاه این نوع لوازم التحریر خوب ارائده شده اما باید در بازار نیز اقدامات لازم انجام شود.

گفتنی است،تولید لوازم التحریر با طرح‌ های ایرانی اسلامی از جمله «قاصدک»،«ثنا» و «ثمین»، «سینا» اقدامی مهم در زمینه لوازم التحریر ایرانی اسلامی است که امیدورایم این اقدامات ادامه یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر