logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۲۶۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

دانشگاه آزاد زنجان 50هزار فارغ اتحصیل به جامعه تحویل داده است/ تحصیل 11هزار دانشجو در دانشگاه آزاد زنجان

دانشگاه-آزاد-زنجان-50هزار-فارغ-اتحصیل-به-جامعه-تحویل-داده-است-تحصیل-11هزار-دانشجو-در-دانشگاه-آزاد-زنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از تحصیل 11هزار دانشجو در دانشگاه آزاد زنجان خبرداد و گفت: دانشگاه آزاد زنجان 50هزار فارغ اتحصیل به جامعه تحویل داده است.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروز فر در نشست رسانه های جمعی با اشاره به تاسیس دانشگاه آزاد در سال 61 با مجوز امام خمینی (ره) اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان نیز در سال 64 افتتاح شد.

وی با اشاره به رفع بحران کنکور در اوایل انقلاب توسط دانشگاه آزاد اسلامی براز کرد: تا به امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بیش از 50هزار فارغ اتحصیل تقدیم جامعه کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تحصیل 11هزار دانشجو در دانشگاه آزاد استان زنجان بیان کرد: 7500دانشجو در واحد زنجان مشغول به تحصیل هستند و بقیه دانشجویان در سایر مراکز و واحد ها مشغول تحصیل هستند.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی در يك گذر حساس قرار دارد

وی با اشاره به انتقال بخشی از زیرساخت ها و کلاس های درسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از اعتتمادیه به سایت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: در طول سال تمامی کلاس ها و زیر ساخت ها به سایت امام (ره) منتقل می شود.

فیروز فر با اشاره به ورود جدی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به عرصه آموزش و پرورش بیان کرد: در سال 99 واحد اعتمادیه به مجموعه آموزشی در سه مقطع ابتدایی و دبیرستان تبدیل می شود.

فیروزفر با اشاره به مدارس سما ی وابسطه به دانشگاه آزاد افزود: ظرفیت مجموعه مدارسی که در اعتمادیه ایجاد می شود علاوه بر ظرفیت مدارس سما است.

وی با اشاره به اینکه مدارس ایجاد شده در اعتمادیه دارای ویژگی های خاصی هستند ابراز کرد: این مدارس، مدارس مهارتی هستند که هم در بخش علمی و کار آفرینی مشغول به کار می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ارزش هر دانشگاه و مجموعه آموزشی به نیروی انسانی مشغول در آن مجموعه هاست ابراز کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان 500 عضو هیئت علمی فعال دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان زمانی که دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب می کنند باید به جایگاه علمی آن توجه کنند خاطر نشان کردک برخی از مراکز آموزش عالی در استان زنجان بدون عضو هیئت علمی مستقر در دانشگاه اقدام به ارائه خدمات آموزشی می کنند.

فیروز فر با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته شهریه دانشگاه آزاد افزایشی نداشته است خاطر نشان کرد: کل شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در طول یکسال کمتر از شهریه یک مدرسه غیر دولتی فعال در استان زنجان است.

وی با اشاره به اینکه درآمد یک رشته برای دانشگاه اهمیت چندانی ندارد ابراز کرد: ما در دانشگاه حتی با 5 نفر دانشجو در یک رشته اقدام به ارائه خدمات به دانشجویان کرده ایم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر