logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۲۶۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان خبرداد

وجود 2500 تن روغن خام برای آغاز تولید روغن نباتی جهان

وجود-2500-تن-روغن-خام-برای-آغاز-تولید-روغن-نباتی-جهان

استاندار زنجان گفت:در حال حاضر 2 هزار و 500 تن روغن خام این کارخانه دارد که باید برای تولید به کارگیری کند.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جلساتی برای حل مشکلات روغن نباتی جهان در زنجان برگزار شده است و تا کنون اقدامات لازم برای حمایت از آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مالک اشکالاتی در خط تولید داشت،افزود: باید تجهیزات لازم نیز در این زمینه از کشور ایتالیا خریداری می شد.

این مقام مسئول گفت: عصر دیروز جلسه ای برگزار شد که قرار شد صاحب شرکت در طی این هفته مدیر تام ‌الاختیار انتخاب و برای اجرای مطلوب برنامه ها معرفی کند.

استاندار زنجان مشکلات عمده این شرکت را مربوط به نوع مدیریت عنوان کرد و گفت: امروز یک ماه از حقوق کارگران را پرداخت می شود.

حقیقی با بیان اینکه مقرر شده است تا برخی معوقات کارگران نیز تا پایان مهرماه ماه ارائه شود، تصریح کرد: تا پایان آبان ماه سه ماه دیگر از معوقات کارگران پرداخت می شود.

وی با اشاره به تشکیل کمیته رصد برای نظارت بر امور این کارخانه،بیان داشت: در حال حاضر 2 هزار و 500 تن روغن خام این کارخانه دارد که باید برای تولید به کارگیری کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه تکلیف این شرکت در صورتی که مطابق قرارداد عمل نشود، تعیین می شود، افزود: راه های قانونی در این زمینه اعمال می شود.

حقیقی با اشاره به اینکه در صورت تمرد از فعالیت، مدیریت جدیدی برای این مجموعه تعیین می شود، خاطرنشان کرد: باید حقوق کارگران نیز پرداخت شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر