logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۲۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

هلدینگ کشاورزی استان زنجان تاسیس و راه اندازی می‌شود

هلدینگ-کشاورزی-استان-زنجان-تاسیس-و-راه-اندازی-می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به تاسیس هلدینگ کشاورزی در استان زنجان گفت: هلدینگ کشاورزی استان زنجان تاسیس و راه اندازی می‌شود.

غلامحسین جمیلی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه نشستی در خصوص تشکیل این هلدینگ در استان زنجان تشکیل شد اظهار کرد: در این نشست مشترک کمیسیون کشاورزی اتاق زنجان با کارگروه بسیج اقتصادی با تعیین ۱۷ فروردین ماه به عنوان زمان نهایی  امضاء تفاهمنامه تاسیس هلدینگ کشاورزی به کار خود پایان داد.

وی با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف تفاهم نامه موجود و ابهامات آن رفع شود بیان کرد: با توجه به پیگیریهای انجام شده و اهمیت تاسیس این کنسرسیوم باید با بازنگری در برخی از بندهای این پیش‌نویس به یک چشم انداز روشن در این خصوص دست یابیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به برخی از مغایرتهای قانونی در مفاد این تفاهمنامه گفت: با بازنگری کلی و عدم ورود به جزئیات  و رفع این ابهامات روز هفدهم فروردین ماه این تفاهم نامه با حضور اعضاء امضاء خواهد شد.

وی ابراز کرد: تنها وظیفه ما کمک به راه اندازی این هلدینگ است و ما نمی‌توانیم برای سرمایه گذاران آن تعیین تکلیف کنیم از این رو  همه امضاء کنندگان تاسیس این شرکت باید با تمام بضاعت و ظرفیتهای خود مساعدت لازم را در این خصوص انجام دهند.

جمیلی بیان کرد: ایجاد این کنسرسیوم تنها کمک به تولید، فرآوری و بازاریابی است و هدف ما جلوگیری از انحراف این شرکت  از مسیر اصلی است.

وی بیان کرد: مقرر شده هلدینگ کشاورزی استان زنجان  تا ۱۶ اردیبهشت ماه تاسیس و راه اندازی ‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر