logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۲۶۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بازنمایی عملیات کربلای 5 در گاوازنگ زنجان/ همایش طلایه داران دوران دفاع مقدس و زنان ایثارگر در زنجان برگزار می‌شود

بازنمایی-عملیات-کربلای-5-در-گاوازنگ-زنجان-همایش-طلایه-داران-دوران-دفاع-مقدس-و-زنان-ایثارگر-در-زنجان-برگزار-می‌شود

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از بازنمایی عملیات کربلا5 در گاوازنگ خبرداد و گفت: طی سال های گذشته عملیات های مختلف در استان زنجان بازنمایی شده است.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل طهماسبی امروز در جلسه بازسازی عملیات کربلای 5 با اشاره به برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر ارگان ها، اظهار کرد: دبیری برنامه های هفته های دفاع مقدی با اداره حفظ آثار دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه از برنامه های شاخص سپاه در هفته دفاع مقدس می توان به بازسازی عملیات های مختلف اشاره کرد، ابراز کرد: بازسازی عملیات ها مختلف طی سال های قبل در مرکز استان و در چند سال گذشته در شهرستان های مختلف نیز برگزار شده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران دوران دفاع مقدس در 4مهرماه، بیان کرد: این برنامه در محل مصلای نماز جمعه زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به ابتکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان زنجان طراحی و در کل کشور برگزار می شود، افزود: طی سال های گذشته یک هزار و 800 نفر از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس حضور داشته اند.

طهماسبی با اشاره به حضور سردار محمد اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا در همایش طلایه داران دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در این برنامه از خانواده های شهدا و رزمندگان تجلیل می شود.

وی با اشاره به همایش زنان ایثارگر در 7مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: در این برنامه خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و اقشار مختلفی که در جنگ نقش داشته اند حضور دارند و خروجی این برنامه در سال های قبل خورجی خوبی بوده است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به بیانات رهبری در باره الگو سوم زن مسلمان بیان کرد: زن نه شرقی و نه غربی که در الگو سوم زن مسلمان است برای این برنامه به عنوان خروجی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بازسازی عملیات کربلا5 در زنجان ابراز کرد: عملیات کربلای 5 باید در محلی بازنمایی شود که آب وجود دارد و به این منظور مجموع گاوازنگ برای بازنماییاین عملیات انتخاب شده است.

طهماسبی با اشاره به 220شهید استان زنجان در عملیات کربلای 5 خاطرنشان کرد: هرچه ما داریم از این شهدا داریم و این روحیه ایثار و شهادتی که در جامعه وجود دارد به برکت خون شهدا است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر