logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۱۲۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در جلسه ستاد اربعین زنجان مطرح شد؛

مدیران استانی دهه محرم در مراسم‌های عزاداری و هیئت‌ها دیده نشدند/ مدیران اجرایی باید برای مراسم اربعین در استان خدمت کنند

مدیران-استانی-دهه-محرم-در-مراسم‌های-عزاداری-و-هیئت‌ها-دیده-نشدند-مدیران-اجرایی-باید-برای-مراسم-اربعین-در-استان-خدمت-کنند

استاندار زنجان گفت: ستاد اربعین مسئولیت دارد و نباید هر کس با سلیقه خودش رفتار کند.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه ستاد اربعین استان زنجان،با تقدیر از برگزاری مطلوب عزاداری های دهه اول محرم،اظهارداشت: هر مسجد و هئیتی که رفتم مردم خیلی خوشحال شدند، اما مسئولان در مراسم ها دیده نشدند.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح نذر خون،گفت: مردم زنجان ۶ برابر سال گذشته خون اهدا کردند.

استاندار زنجان بیان داشت: ما زمانی می توانیم به ارزش ها خدمت کنیم که گفته نشود و ستاد اربعین مسئولیت دارد و نباید هر کس با سلیقه خودش رفتار کند.

حقیقی با بیان اینکه همه واریزی ها باید به شماره حساب اعلام شده واریز شود تا در قالب ستاد اربعین برنامه ریزی شود،بیان داشت: به هر کیفیتی شده باید در مقابل چنین رفتارهایی مقاومت شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیران اجرایی استان باید در اربعین در استان خدمت کنند گاهی دیده می شود که مدیران در اربعین گم می شوند و پس از پرس و جو متوجه می شویم در کربلا هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: تا اربعین باید مدیران مسئله اربعین را مدیریت کنند چرا که مدیران ارزیابی می شوند.

استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و صنایع برای کمک به اربعین تاکید کرد و گفت: باید برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر