logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۲۶۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
از 5 تا 13 محرم انجام شد؛

اسکان 10 هزار زائر ایرانی در پایتخت شور و شعور حسینی

اسکان-10-هزار-زائر-ایرانی-در-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی

مسئول ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان گفت: از 5 تا 13 محرم الحرام سال جاری 10 هزار نفر زائر از نقاط مختلف کشور در زنجان اسکان یافتند.

عزالدین موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امسال نیز ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان فعال شد و زائران در  محل های پیش بینی شده،اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه حدود 15 زائر خارجی در محل های پیش بینی شده اسکان یافتند، خاطرنشان کرد: این زائران از کشورهای عراق و آذربایجان بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه اسکان نفرات از پنجم تا 13 محرم انجام شد، خاطرنشان کرد: در مجموع 10 هزار و 100 نفر هم اسکان یافته و غذا پذیرایی شد.

مسئول ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه امسال از اکثر شهرهای کشور در زنجان زائر داشتیم،بیان داشت: از استان های بوشهر، کرمان، خراسان ، آذربایجان غربی و شرقی، کرج و قزوین در این محل ها اسکان یافتند.

موسوی با بیان اینکه برخی هئیت های عزاداری کشور نیز در مراسم حسینیه اعظم زنجان حضور داشتند، افزود: اسکان این هئیت ها گروهی بود.

وی با اشاره به فضاهای در نظر گرفته شده در شهرستان زنجان برای اسکان زائران، خاطرنشان کرد: در مجموع امسال 60 محل برای اسکان پیش بینی شده بود که ظرفیت های مختلفی داشتند.

بیشتر بخوانید

کمیته محرم در زنجان تشکیل می شود

دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته 7 هزار زائر در ایام محرم در زنجان اسکان داده شدند، افزود: این رقم امسال به بیش از 10 هزار نفر رسید.

وی از اسکان زائران 11 محرم نیز از سوی مجموعه حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: زائران زینبیه اعظم نیز اسکان داده شدند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر