logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۲۶۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
خبر اختصاصی موج رسا/ 2

دادستان زنجان: پرداخت مطالبات و حقوق کارگران روغن نباتی جهان از فردا آغاز می‌شود/ کارخانه روغن نباتی جهان مکلف به آغاز فعالیت شد/ برخورد قاطع قانونی در صورت عدم انجام تعهدات

دادستان-زنجان:-پرداخت-مطالبات-و-حقوق-کارگران-روغن-نباتی-جهان-از-فردا-آغاز-می‌شود-کارخانه-روغن-نباتی-جهان-مکلف-به-آغاز-فعالیت-شد-برخورد-قاطع-قانونی-در-صورت-عدم-انجام-تعهدات

دادستان زنجان گفت: پرداخت مطالبات و حقوق کارگران روغن نباتی جهان از فردا آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام محسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین تصمیمات در خصوص کارخانه روغن نباتی جهان اظهار کرد: سفر اخیر رئیس معزز قوه قضاییه به استان برکات زیادی برای استان داشت که یکی از آنها در خصوص کارخانه روغن نباتی جهان است.

وی افزود: بر همین اساس امروز جلسه‌ای در استانداری به ریاست استاندار محترم، مالک کارخانه و نهادهای متولی تشکیل و مسائل به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفت.

دادستان زنجان با بیان اینکه اخطارهای قاطع و جدی به مدیریت این کارخانه داده شد، عنوان کرد: بنا شد در نخستین فرصت و تا پایان آبان ماه تمامی معوقات و حقوق کارگران پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه فردا یک حقوق کامل به کارگران روغن جهان پرداخت خواهد شد، افزود: تا پایان مهر ماه نیز سه حقوق کامل به این کارگران پرداخت خواهد شد و تا آخر آبان ماه الباقی یعنی هفت ماه حقوق معوق و جاری به تمامی کارگران پرداخت می‌شود.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه شرکت مکلف شد تا فعالیت خود را آغاز کند و کارگران نیز همکاری لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: در غیر اینصورت برخورد قاطع قانونی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه روغن جهان ظرفیت های بسیار خوبی دارد، گفت: سوء مدیریت نیز یکی دیگر از بحثها بود که تغییر در کادر مدیریتی از جمله تکالیفی بود که از طرف شرکت مورد پذیرش قرار گرفت.

دادستان زنجان با بیان اینکه ما تک تک تکالیف محوله را رصد می‌کنیم و از حقوق عامه دفاع خواهیم کرد، اظهار کرد: یکی از مصادیق حق عامه اشتغال کارگران و حمایت از تولید و ظرفیت ها است.

وی بیان کرد: این موضوعات از طرف هیئتی از طرف مجموعه‌های نظارتی و نماینده دادستان مورد رصد قرار می‌گیرد تا صحت این تعهدات به خوبی جاری شود.

حجت الاسلام کرمی در خصوص ادامه فعالیت این واحد تولیدی گفت: طبق تصمیمات اخذ شده در این جلسه قرار بر این شد تا این شرکت در اسرع وقت فعال شود، بنا بر فعال شدن این شرکت است تا کارگران سرکارهایشان باشند و کارگران رفته نیز برگردند.

وی عنوان کرد: هیچ  مانعی از طرف مسئولان استان در راستای فعال بودن این شرکت وجود نداشته و ندارد، تنها چیزی که ما برداشت می‌کنیم قصور خود متولیان شرکت که تعهد دادند این قصور را به نحو صحیح برطرف کنند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر