logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۲۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
قائم مقام ریاست دانشگاه روزبه:

1300 دانشجو در دانشگاه روزبه تحصیل می‌کنند

1300-دانشجو-در-دانشگاه-روزبه-تحصیل-می‌کنند

قائم مقام ریاست دانشگاه روزبه با اشاره به تعداد دانشجویان در حال تحصیل در موسه روزبه گفت: در حال حاضر یک هزارو 300 دانشجو در دانشگاه روزبه در حال تحصیل هستند.

به گزارش موج رسا; امروز سید پیمان عمادی در نشست خبری با اشاره به تغییر و تحول در سیستم مدیریت دانشگاه روزبه اظهار کرد: بنده به عنوان قائم مقام ریاست دانشگاه روزبه انتخاب و منصوب شده ام.

وی با اشاره به تغییر معاون مالی و اداری و مدیرگروه هنر ابراز کرد: امیر حسین منصوری به عنوان معاون مالی و اداری دانشگاه روز به منصوب شده است.

قائم مقام ریاست دانشگاه روزبه با اشاه به اینکه مدیرگروه هنر دنشگاه روزبه از هنرمندان و عکاسان خبره زنجان است افزود: مهرداد محمدی از اساتد دانشگاه به عنوان مدیر گروه هنر دانشگاه روز به منصب شد.

وی با اشاره به تغییرات فزیکی و زیباسازی دانشگاه برای شروع سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد: در مدیریت جدید دانشگاه سعی شده است تقویت بنیه ی علمی و پژوهشی دانشگاه به همراه فضای بصری دانشگاه مد نظر باشد.

عمادی با اشاره به اینکه در دانشگاه روزبه سعی داریم این مرکز آموزشی را به یک مجموعه آموزشی کامل تبدیل کنیم ابراز کرد: در این راستا سال گذشته مدرسه ابتدایی این آموزشگاه راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه در سال دوم افتتاح مدرسه استاد رضا روزبه 200 نفر دانش آموز ثبت نام کرده اند بیان کرد: جمعیت دانش آموزی این مجموعه نسبت به سال قبل 100درصد افزایش داشته است.

قائم مقام ریاست دانشگاه روزبه با اشاره به بنیاد تحصیلی و بورسیه مهدی دانشگاه روزبه افزود: در مجموعه آموزشی روزبه اقدام به بورسیه افراد نخبه کرده ایم و هیچ محدودیتی در تعداد دانش آموزان و دانشجویان بورسیه نداریم.

وی با اشاره به کاهش تعداد دانشجو در کل کشور ابراز کرد: به نظر بنده در زنجان کاهش دانشجو به دلیل تحصیل دانشجویان زنجانی در دانشگاه های خارج از استان است و دلیل دیگر آن می تواند عدم تمایل دانش آموزان به ادامه تحصیل باشد.

عمادی با اشاره به دانشجویان فعال در دانشگاه بیان کرد: 1300دانشجو در دانشگاه روزبه در حال تحصیل هستند و تا به امروز بیش از 8هزار فارغ التحصیل به جامعه تحویل داده ایم.

وی با اشاره به یاس و ناامیدی در بین جوانان به دلیل عدم رضایت از شغل خاطر شان کرد: دانشگاه روز به با رویکرد ایجاد اشتغال به همراه تحصیل قدم برمی دارد و در آینده این روند کاملتر خواهد شد.

قائم مقام ریاست دانشگاه روزبه ورشکستگی و تصمیم به فروش دانشگاه روزبه را شایعه خواند و افزود: دانشگاه هیچ و قت ورشکست نمی شود.

افتتاح صندوق سرمایه گذاری در بورس و اوراق بهادار

امیر حسین منصوری معاون مالی و اداری دانشگاه روزبه نیز در این جلسه گفت: شهریه دانشگاه روزبه نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.

منصوری با اشاره به افزایش شهریه تمامی مراکز آموزش عالی ابراز کرد: دانشگاه روزبه برای راحتی دانشجویان و استفاده تمامی علاقمندان تحصیل در دانشگاه شهریه دانشگاه روزبه نسب به سال قبل هیچ تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه در فضای ایجاد شده در کشور و بی میلی دانش آموزان برای تحصیل به دلیل پیدانکردن شغل مورد علاقه خود ابراز کرد: دانشگاه روزبه در مدیریت جدید اقدام به ایجاد پایگاه های علمی و تولیدی در دانشگاه کرده است.

معاون مالی و اداری دانشگاه روزبه با اشاره به افتتاح صندوق ETF در بورس واوراق بهادار افزود: دانشگاه روزبه در بورس و اوراق بهادار اقدام به افتتاح صندوق کرده است تا دانشجویان با معامله در این صندوق برای خود تامین هزینه کنند.

وی با اشاره به سود های حاصل از صندوق سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: سود این صندوق سرمایه گذاری برای ایجاد پایگاه های تولیدی هزینه خواهد شد تا دانشجویان دانشگاه روزبه در این پایگاه ها شغول به کار شوند.

منصوری با بیان اینکه برنامه دانشگاه روزبه ایجاد اشتغال و تولید است افزود: ورود دانشگاه ها به بیمه ها و صندوق های سرمایه گذاری غیر تولیدی مناسب نیست.

وی با اشاره به راه اندازی یک رشته جدید در دانشگاه روزبه بیان کرد: رشته طراحی مد و لباس در مقطع کارشناسی برای اولین بار در زنجان ارائه می شود.

معاون مالی و اداری دانشگاه روزبه با اشاره به اینکه دانشگاه ورشکست نمی شود ابراز کرد: برنامه های مالی دانشگاه مانع از ورشکستگی دانشگاه است و این اتفاق نمی افتد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر