logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۲۵۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

دشمن فقط زبان زور و سلاح را می فهمد/ در مساله کاهش تعهدات برجام در مسیر مقاومت حرکت خواهیم کرد

دشمن-فقط-زبان-زور-و-سلاح-را-می-فهمد-در-مساله-کاهش-تعهدات-برجام-در-مسیر-مقاومت-حرکت-خواهیم-کرد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان  با اشاره به بدعهدی های دشمن گفت: دشمن فقط زبان زور و سلاح را می فهمد.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه اوج ‌تقوا امام حسین(ع) و اوج ‌بی تقوایی یزید است ، تمام نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد.

وی با اشاره به امضای قرارداد ۱۹۷۵ بین عراق و ایران ابراز کرد: این قرارداد یک طرفه از طرف رژیم بعث عراق لغو و جنگ تحمیلی علیه ایران آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: ما آغازگر جنگ‌نبودیم گرچه حامیان صدام وعده داده بود شکست ایران اسلامی را داده بودند ولی با طعم شیرین مقاومت ملت ایران، این وعده محقق نشد.

وی با اشاره به اینکه سال ۶۴ برای تکمیل نیروی نظامی و پاسداری از انقلاب، سپاه پاسداران تشکیل شد، عنوان کرد: این نیروی نظامی متولد شده از بطن انقلاب به نیروهای سه گانه مجهز شد و آثار و برکات ان را می بینیم.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه سال ۱۹۷۸ میلادی رژیم مصر و انور سادات با نکبت و ذلت با رژیم جعلی اسرائیل به توافق رسید و سازش کرد، ادامه داد: بعد مشخص شد که اسرائیل به فکر تامین منافع خودش بود.

وی با بیان اینکه هزینه سازش ذلت و هزینه مقاومت عزت است، گفت: دشمن زبان زور و سلاح را میفهمد و باید از این در با آنها صحبت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تشکر از تصمیم گیران در رابطه با برداشتن گام دوم کاهش تعهدات برجامی که در اثر مقاومت ‌و استراتژی بود، افزود: دو مساله مهم در ارکان گام سوم وجود دارد، ‌‌قرار بود ما بعد از ۱۲ سال شروع به فعالیتهای هسته کنیم که به دلیل عدم انجام تهعدات طرف مقابل شروع کردیم.

وی با تاکید بر اینکه گام چهارم گام نهایی است، اظهار کرد: قرار نیست به صورت یک طرفه به تعهدات عمل کنیم، ما به اندازه کافی صبر کردیم و در مسیر مقاومت حرکت خواهیم کرد.

آیت الله خاتمی بیان کرد: دشمن به این نتیجه خواهد رسید که با ایران هسته ای با منطق و عقلانیت صحبت کند.  

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر