logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۲۵۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

استفاده از پویش ها موجب استفاده از ظرفیت مردمی می شود

استفاده-از-پویش-ها-موجب-استفاده-از-ظرفیت-مردمی-می-شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سیاست ما در سازمان استفاده از پویش ها برای استفاده از ظرفیت مردم در روستاهای مختلف است.

 حجت الاسلام سعید احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت: در حال حاضر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان دارای 46 نفر نیروی رسمی است که همه فعالیت های سازمان را انجام می دهند.
 
وی با بیان اینکه سازمان نمی تواند به همه برنامه ها ورود کرده و برنامه ریزی کند، خاطرنشان کرد: این سازمان در کنار سایر سازمان ها و ارگان های فرهنگی بخشی از کار را انجام می دهد.
 
این مسئول با اشاره به اینکه اگر بخواهیم همه مسائل فرهنگی استان را این سازمان عملیاتی کند، امکانپذیر نیست، بیان داشت: برای اربعین نیز 12 کمیته تشکیل شده است که برای هم افزایی بیشتر همکاری های لازم انجام می شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه کودکان،بیان داشت: مبلغین فعال در عرصه کودکان در برخی از مناسبت ها اجرای برنامه دارند.
 
حجت الاسلام احمدی با اشاره به حضور کودکان در مراسم اربعین حسینی، بیان داشت: کودکان در اربعین نادیده گرفته شده اند که باید برنامه ای در این زمینه داشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه مهدهای کودک و قرآنی طبق آیین نامه های خود عمل می کنند،افزود: سازمان دخالت چندانی در برنامه ها ندارد.
 
این مسئول از آموزش 30 مبلغ در حوزه کودکان خبرداد و گفت:این مبلغان در مهدکودک های استان خدمات ارائه می کنند.
 

بیشتر بخوانید

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص احداث خانه های عالم در مناطق مختلف استان نیز گفت: سه جور خانه عالم احداث شده است.
 
حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه برخی از خانه های عالم قبلا احداث شده است که زمین از روستاییان بوده و ساخت آن را سازمان برعهده گرفته است، بیان داشت: صفر تا صد احداث برخی خانه های عالم نیز توسط مردم بوده و امروز هم قرارگاه پیشرفت و آبادانی خانه های عالم را احداث می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است هر جا مردم درگیر بوده اند در نگهداری هم دغدغه دارند که استفاده از ظرفیت مردمی می تواند راهگشای حل بسیاری از مسائل و مشکلات باشد.
 
این مسئول با اشاره به راه اندازی پویش های مختلف برای استفاده از ظرفیت های مردمی،تصریح کرد: سیاست ما در سازمان استفاده از پویش ها برای استفاده از ظرفیت مردم در روستاهای مختلف است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: جلب مشارکت مردم کمک می کند تا در مسائل دینی و عام المنفعه، نذورات فرهنگی و احداث خانه های عالم مردم پیشگام باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر