logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۲۵۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

سند تحول آموزش و پرورش در استان زنجان اجرا می شود/ پرداخت 34843 ساعت حقوق به معلمان حق التدریس

سند-تحول-آموزش-و-پرورش-در-استان-زنجان-اجرا-می-شود-پرداخت-34843-ساعت-حقوق-به-معلمان-حق-التدریس

رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امسال سند تحول آموزش و پرورش در استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش موج رسا; ابراهیم رفیعی در جلسه شورا آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به نزدیکی شروع سال تحصیلی جدید اظهار کرد: علی رغم کمبود معلم در استان هیچ کلاسی در اول مهر خالی از معلم نیست.

وی با اشاره به در اولویت بودن ساخت سرویس بهداشتی برای 7مدرسه در استان براز کرد: این 7مدرسه جزء مدارس کم جمعیت ما هستند ولی یک از این مدارس که در سلطانیه واقع شده است دارای 135 دانش آموز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به پروژه مهر بیان کرد: برای اولین سال سند تحول در استان اجرا خواهد و برنامه راهبری آن نیز تنظیم شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه ای برای ثبت امار دانش آموزان جامانده از تحصیل افزود: به همت اداره آموزش و پرورش و با توجه به تعداد مدارس روستایی تعداد جاماندگان از تحصیل آموزش و پرورش زنجان کم است.

رفیعی با اشاره به اجرای طرح حجرت با همکاری سپاه انصارالمهدی استان زنجان خاطر نشان کرد: این طرح برای زیباسازی و بهسازی مدارس امسال با اعتبار 110 میلیون تمومان اجرا شد.

وی با اشاره به امار نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ابراز کرد: امسال 656 معلم بازنشته می شوند و به دلیل جابجایی برخی از معلمان 64 معلم به استان وارد و 53 معلم از استان خارج می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به طرح محرم سازی در مدارس دخترانه افزود: این طرح برای راحتی دختران در داخل مدرسه به خاطر مسئله حفظ حجاب اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه تدریس مدیران در مدارس یکی از چالش های آموزش و پرورش استان است ابراز کرد: در استان هر مدیر باید 6 ساعت در کلاس تدریس کند که همین امر باعث بروز برخی مشکلات می شود.

رفیعی با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در هفته دفاع مقدس تمامی مدارس برنامه متناسب با این هفته را دارند و فضاسازی در مدارس انجام می شود.

وی با اشاره به تدریس معلمان حق التدریس در استان براز کرد: در استان زنجان 34843ساعت به معلمان حقوق حق التدریس پرداخت می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تحویل 100درصدی کتاب های درسی مقطع ابتدایی به مدارس، افزود: کتاب های درسی مقطع دبیرستان 90 درصد تحویل دانش آموزان شده است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر