logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۲۵۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
تناقض گویی دولتی ها درباره ورود زنان به استادیوم؛

واعظی: حضور زنان در ورزشگاه‌ها به مصلحت نیست/ باید نگرانی‌ها در مورد حضور زنان در ورزشگاه ها رفع شود

واعظی:-حضور-زنان-در-ورزشگاه‌ها-به-مصلحت-نیست-باید-نگرانی‌ها-در-مورد-حضور-زنان-در-ورزشگاه-ها-رفع-شود

اظهارات متناقض اعضای کابینه نشان می‌دهد دولت تصمیم واحد و نگاه کارشناسی به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ندارد.

به گزارش موج رسا; تناقض گویی دولتی ها درباره ورود زنان به استادیوم باردیگر خبرساز شد، اظهارات متناقض اعضای کابینه نشان می‌دهد دولت تصمیم واحد و نگاه کارشناسی به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ندارد.

این در حالی است که محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت اظهار داشت: حقوق خانم‌ها باید اجرایی شود، آقای رئیس‌جمهور گفتند که انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بهترین فرصت است تا بتوانیم خواسته های خود را بیشتر مطرح کنیم.

وی ادامه داد: در دولت چند ماه قبل در این خصوص صحبت کردیم، اعتقاد ما این است که اگر فضای ورزشگاه‌ها مناسب حضور خانم‌ها باشد از نظر ما منعی ندارد، اما با فضای فعلی که طرفداران تیم‌ها علیه یکدیگر فحش می‌دهند و درگیری وجود دارد حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت نیست.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت : وزیر ورزش مامور شد تا با لیدرهای تیم های ورزشی صحبت کند تا فضا از نظر اخلاقی برای حضور زنان فراهم و علاوه بر این جای مناسبی برای ورود خانم‌ها، دستشویی و نشستن آنها آماده شود. اگر فضا در ورزشگاه اخلاقی و درست باشد از نظر ما حضور زنان در ورزشگاه‌ها منعی ندارد.

اما علی ربیعی سخنگویی دولت در حاشیه امروز هیئت دولت در خصوص ورود زنان به استادیوم صحبت های متفاوتی داشت و اظهار کرد: اعتقاد به یک گام به پیش؛ یک گام به پُشت نداریم و اعتقاد به حضور زنان برای کسب جایگاه‌های اجتماعی را داریم.

ربیعی اظهار داشت: برای دیدارهای ملی قرار شده خانم ها بتوانند در ورزشگاه‌ها حضور یابند و شرایط یه سمتی می‌رود که در لیگ هم این اتفاق بیفتد، باید نگرانی‌ها در مورد حضور زنان در ورزشگاه ها رفع شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر