logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۲۵۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

افزایش 275 درصدی کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری

افزایش-275-درصدی-کمک‌های-مردمی-در-مراکز-نیکوکاری-

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 5میلیاردو486میلیون تومان کمک های مردمی در مراکز نیکوکاری استان جمع آوری وبین نیازمندان محلات توزیع شده است.

به گزارش موج رسا; هدایت صفری با بیان اینکه مراکز نيكوكاري در محلات ومساجد در واقع نماد خدمت به مردم هستند، اظهار کرد: ترویج  سنت‌هاي حسنه اسلامي احسان و نيكوكاري، توسعه مشاركت‌هاي مردمی ،فیض خدمت  همگاني، و واگذاري بعضي از کارها به مردم در جهت کاهش هرینه ها وسرعت بخشیدن به خدمات، نظارت مردم  و معتمدان محلي در راستاي توزيع کمک ها بین نیازمندان واقعی از  مهمترین اهداف مراکز نیکوکاری هستند.

وی با اشاره به همکاری قریب به 14 هزار حامی نیکوکار با کمیته امداد استان زنجان گفت: افزایش تعداد حامیان نیکوکار ایتام و محسنین وحمایت های مردم وخیران از برنامه های اجرایی این نهاد نشان‌دهنده اعتمادی است که مردم به مجموعه کمیته امداد و این طرح‌ها داشته‌اند و در مراکز نیکوکاری نیز باید این حس اعتماد تقویت و افزایش یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: در 5 ماهه سال جاری 5 میلیارد و 486 میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالایی در این مراکز جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 275 درصد رشد داشته است.

صفری افزود: در حال حاضر 41مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان زنجان فعالیت می کنند وخیران وعزاداران حسینی  می توانند نذورات خودرا در این ایام از طریق این مرکز به دست نیازمندان برسانند.

وی، شفافیت، اعتماد‌سازی، همدلی، امانت‌داری، مردم‌محوری، انضباط اجتماعی ، راز‌داری و عدالت را از اصول مهم در کار مراکز نیکوکاری برشمرده و اظهار داشت: مسئولان مراکز نیکوکاری با رعایت عزت و کرامت نفس بر توانمند‌سازی خانواده تکیه دارند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر