logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۲۵۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمنان در حال عقب نشینی و فرار هستند/ شکست، تسلیم و سازش در قاموس ما نیست/ امروز با خوداتکایی سلاح‌های پیشرفته نظامی می‌سازیم

دشمنان-در-حال-عقب-نشینی-و-فرار-هستند-شکست،-تسلیم-و-سازش-در-قاموس-ما-نیست-امروز-با-خوداتکایی-سلاح‌های-پیشرفته-نظامی-می‌سازیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان در حال عقب نشینی و فرار هستند و هر جا که فرزندان امت اسلام حرکت کرده اند، آنها عقب نشینی کرده اند.

به گزارش موج رسا;سرلشکر حسین سلامی امشب در مراسم حسینیه اعظم زنجان، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکرم که در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان و کانون مهر و محبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توفیق حضور یافتم.

وی افزود: امروز زنجان از آسمان زیباتر دیده و چشم آسمان به زمین خیره بود تا کهکشانی از ستارگان سرشار از محبت و دست هایی به آسمان کشیده را که به یاد آن دست های بریده بلند بود، نظاره کند.

این مقام مسئول گفت: حقیقیت این است که عاشورا پرشکوهترین رویداد هستی است و هر ساله این واقعه عظیم زنده تر، طوفانی تر و عمیق تر به پیش می رود و دل ها و قلب های جدیدی را تسخیر می کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: جغرافیای عاشورا در عالم در حال گسترش است و قلمرو این رویداد جاودان حیات و زندگی بشر در قامت هستی حتی قلب اروپا و آمریکا را تحت نفوذ خود قرار داده است و هر چه به این حادثه نزدیکتر می شوید با چشم ها و گوش های درونی بیشتر احساس می کنید.

سرلشکر سلامی بیان داشت: امام حسین (ع) زیباترین گوهر هستی است و همه فضائیل و درخشش ها در وجود این شخصیت به تمامی متجلی است و خداوند متعال به دلیل این خصلت های نیکو راضی می شود که او و خاندانش در سخت ترین آزمایش تاریخ برای احیای اسلام و نجات مسلمانان از اسارت و بردگی در آن میدان سخت به شهادت رسیده و یا اسیر شدند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) خلیفه الهی است، بیان داشت: امام حسین (ع) اسرار آفرینش و وارث آدم و نوح بود و شب و روز قوم خویش را به سوی خداوند متعال دعوت می کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه امام حسین (ع) ذبیح الله و قربانی راه خداوند و وارث عیسی،موسی،پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) و رافع الی الله بود،خاطرنشان کرد: وقتی امام حسین (ع) حاضر می شود خود و همه خویشان و اصحابش شهید شده و خانواده اش به اسارت درآیند،این موضوع عظمت اسلام و امام را روشن می کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام حسین (ع) بر اساس منطق و فلسفه عمیق این راه مقدس را انتخاب کرد چرا او می بایست منطق مبارزه و جهاد مستضعفان در مقابل ستمگران روی صفحه زمین را در میدان عمل به تصویر می کشید تا اسلام ناب محمدی در اوج بماند.

سردار سلامی افزود: این واقعه نقطه ای از تاریخ نیست که از حرکت بازایستد بلکه الگوی برای سعادت و حیات انسانی محسوب می شود.

وی گفت: این هنرمندی عاشورا است که باشکوهترین صحنه های تاریخ را خلق می کند و امام به تنهایی تا انتهای این نبرد بزرگ شاهد همه صحنه های سخت و دردناک این واقعه است.

این مقام مسئول بیان داشت: چشم تاریخ برای همیشه به عاشورا خیره می ماند و سرشت، گل وجود و خلقت شیعه در این روز شکل گرفته و کامل می شود و افتخار جهان را در بر می گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حضرت ابوالفضل العباس (ع) برای آوردن آب برای خیمه،سینه سپاه دشمن را می شکافد و با شجاعت علوی،غیرت و مردانگی مشک را پر از آب می کند و دستانش را پراز آب می کند و تا جلوی چشمانش می برد اینجاست که شکوه خلقت انسان آشکار می شود و به خود اجازه نمی دهد در حالی که فرزندان حرم تشنه هستند،آب بنوشد.

سردار سلامی بیان داشت: امروز ده ها هزار دست برای حضرت ابوالفضل (ع) به آسمان بلند می کنند چرا که ما چنین ابوالفضلی را عاشقانه دوست داریم و امام خود می دانیم و به او تکیه کرده  و آرزو می کنیم در رکابش بودیم.

وی با بیان اینکه اگر ملت و امتی ترس، جهل و طمع را رها نکنند، امام خود را در میدان تنها می گذارند، افزود: بسیاری از انسان های سست ایمان امام را در میانه راه رها کردند.

این مسئول بیان داشت: عاشورا به ما نشان داد مقاومت و ایستادن راه سعادت است و امروز هم همینگونه است تاریخ تکرار شده است و بازهم همه دنیای مستکبر در برابر امام و امت این امام آرایش جنگی گرفته اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آنروز امام و یارانش را در محاصره آب قرار دادند و امروز هم اینگونه است،افزود: امامی که امروز بیرق را بر دست گرفته است نائب امام زمان (عج) است اما امت تغییر کرده و امروز آگاه است و امامش را تنها نگذاشته و به همین دلیل آن ماجرای غم انگیز تکرار نمی شود.

سردار سلامی با اشاره به اینکه امت امروز بصیرت یافته و آگاه هستند و صدها هزار شهید دلیل این در میدان بودن امت است، بیان داشت: این ملت از درون فضای تنگ و ظلمانی به سوی اسلام آمد و آیت کرسی تفسیر شد و بعد از آن همین که خورشید اسلام با آمدن امام درخشید همه قدرت های شیطانی که در تاریخبشر از حیث قدرت بی نظیرند در مقابل درخشش خورشید اسلام ایستادند تا نور خدا را خاموش کنند.

وی گفت: دشمن عقب نشست اما مسلمانان بیرق جهاد را بر دوش گرفته و جوانان این مرز و بوم کاری کردند که همه قدرت های شیطانی به شکست خود اعتراف کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: دشمنان در مقابل تکبیر جوانان مسلمان ایرانی تسلیم شده و ذلیل شده اند و از وقتی مسلمانان زمان خویش،امام خود و دشمن را می شناسند این محشر به پا می شود و با تدبیر امام و رهبر عالی مقام با حکمت و منطق مسلمانان را هدایت می کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز دشمنان در حال عقب نشینی و فرار هستند و هر جا که فرزندان امت اسلام حرکت کرده اند، آنها عقب نشینی کرده اند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروز سلاح های پیشرفته شده و خودمان می سازیم، افزود: ترس ما از قدرت های بزرگ با الهام از امام و رهبری ریخته است.

وی بیان داشت: دقت کرده اید که رئیس جمهور آمریکا که با همه مقامات عالم با کبر و غرور صحبت می کند، تلاش می کند تا یک عکس یادگاری با مسئولان ایرانی بگیرد.

این مقام مسئول افزود: شکست، تسلیم و سازش در قاموس ما نیست و حرکت و تسلط و حل مشکل فرهنگ ما است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با وجود اینکه همه دنیا ما را تحریم کرده اند اما اگر این تحریم بر آمریکا که بزرگترین اقتصاد کشور را دارد، تحمیل می شد،فرو می پاشید ،بیان داشت: ما بر مشکلات پیروز می شویم اگر چه وجود دارند.

سردار سلامی افزود: عاشورایی بمانید چرا که صبر کلید فرج است و ما به صبح نزدیک هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر