logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۲۴۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اروپا وقت کشی می کند/مردم از اقدام قاطع برای مبارزه با فساد خوشحال هستند

اروپا-وقت-کشی-می-کند-مردم-از-اقدام-قاطع-برای-مبارزه-با-فساد-خوشحال-هستند

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مسئولان باید بدانند که اروپا وقت کشی می کند و پشت صحنه با آمریکا تبانی کرده است و نباید فرصت دیگری به آنها داده شود.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان، اظهار داشت: بهترین فرصت برای کسب تقوا ایام عزاداری امام حسین (ع)  و حضور در مجالس وعظ و موعظه است.

وی با اشاره به هفتم محرم،ادامه داد: در این روز به دستور عمر سعد نهر فرات به روی سید الشهدا و یاران باوفای ایشان بسته شد.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به 17 شهریور سال 1357 به عنوان جمعه خونین،بیان داشت: این روز یکی از سخت ترین روزها برای مردم ایران و سیاه ترین روز برای پرونده دژخمیان و حامیان استکبار جهانی بود چرا که ثابت شد رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا در این جنایت دست داشتند در حالی که مردم بی دفاع تنها شعارشان الله اکبر بود.

خطیب جمعه زنجان گفت: 17 شهریور به عنوان روز شهدا نامگذاری شده است چرا که بیشترین شهدا تقدیم نظام اسلامی شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، افزود: زنجان به دلیل عرض ارادت به امام حسین (ع) به پایتخت شور و شعور حسینی معروف شده است.

خطیب جمعه زنجان برضرورت برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا تاکید کرد و گفت: هیئت های عزاداری در این نماز باشکوه که هر ساله برگزار می شود، شرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ضروری است با تاسی از کربلا و عاشورای امام حسین (ع) نماز ظهر و عصر قرائت شود.

آیت الله خاتمی افزود: استکبار جهانی در روز عاشورای حسینی در حرم مطهر امام رضا (ع) بمب گذاری کردند که تعدادی از زوار به شهادت رسیدند که این امر برای جبهه نفاق نکبت و ظلمت محسوب می شود.

وی برضرورت توجه به پیام عاشورا تاکید کرد و افزود: پیام روز عاشورا ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و زور است.

خطیب جمعه زنجان بیان داشت: پیام عاشورا ایستادگی در مقابل ظلم است،حتی اگر مال و جان انسان در خطر باشد.

آیت الله خاتمی پیام عاشورا را نه سازش و نه تسلیم عنوان کرد و گفت: پیام عاشور مبارزه و مقاومت با ظالم و مستکبر و شعار "هیهات من الذله" است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به بد عهدی آمریکا و امروز فردا کردن اروپا ،گفت: باید به پیمان منعقد شده پایدار می مانند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دو ماه  ایران به اروپا فرصت داد و اگر می خواستند کاری انجام می دهند، تا کنون باید تصمیم خود را می گرفتند.

وی ادامه داد: مسئولان باید بدانند که اروپا وقت کشی می کند و پشت صحنه با آمریکا تبانی کرده است و نباید فرصت دیگری به آنها داده شود.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه فرانسه،انگلیس و آلمان با وجود اینکه در ظاهر موافق ایران هستند اما پشت سر با آمریکا تبانی می کنند،افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند:" ما با این سه کشور دعوا نداریم مسئله ما مسئله دعوا کردن نیست مسئله ما اعتماد نداشتن است".

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به سفر پرخیر و برکت رئیس قوه قضائیه به استان زنجان، گفت: جلسات متعددی با حضور ایشان در زنجان برگزار شد که مشکلات استان مطرح شد و روی هم رفته تاثیرگذار بود.

آیت الله خاتمی با اشاره به اقدام قاطعانه آیت الله رئیسی برای مبارزه با فساد،گفت:مردم از این اقدامات خوشحال هستند چرا که در طول چهل سال گذشته مردم نشان داده اند که  بایکوت سیاسی و تحریم را تحمل میکنند اما از اختلاف طبقاتی و فساد ناراحت هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر