logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۲۴۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

۴۳ واحد تولیدی در استان زنجان به چرخه تولید بازگشته است

۴۳-واحد-تولیدی-در-استان-زنجان-به-چرخه-تولید-بازگشته-است

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در حوزه تولید اقدامات خوبی انجام شده است گفت: با اقدامات انجام شده ۴۳ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته است.

به گزارش موج رسا; فتح اله حقیقی امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه بسیار خوشحالیم در ماه قیام امام حسین(ع) مهمان مردم استان زنجان هستیم اظهار کرد: استان زنجان مهد مهر و محبت و دیار غواصان دریادل است.

وی تصریح کرد: درست است که کینه دشمن امروز عمیق است اما گواه ۴۰ ساله نشان داده با تقویت مقاومت دشمن مجبور است از در تکریم برخورد کند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه امروز همه ما موظفیم سهم مان را با صلابت در این مقاومت ملی ادا کنیم بیان کرد: با علم و ایمان و یقین با مخاطب قرار دادن همه مردم و همه توان و تجربه خودمان در خدمت به مردم استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید:

عاشورا منشا تحول جوامع است

وی با اشاره به اینکه همه تلاش خود را در خدمت به مردم بستیم عنوان کرد: در خدمت به مردم باید یکصدا باشیم.

حقیقی با تاکید بر اینکه مشکل ما دروغگویی و عمل نکردن به تعهدات است افزود: دید ما به رونق تولید احترام آمیز است.

وی با تاکید براینکه در حوزه رونق تولید در سطح استان زنجان اقدامات خوبی را انجام شده است افزود: در این راستا در استان  تصمیمات خوبی گرفته شده است.

استاندار زنجان با اشاره به برنامه های استانی و حضور در بین مردم عنوان کرد: از زمانی که در استان حضور یافتم تلاش کردم در بین مردم باشم و در این 9 ماه به هر شهرستان 8 بار سفر کردم و به همه روستاهای استان نیز خواهم رفت.

وی با تاکید براهمیت دادن به موضوع رونق تولید در استان زنجان بیان کرد: در این حوزه جلسات رفع موانع تولید را در محل واحدهای تولیدی برگزار می کنیم.

حقیقی با اشاره به اینکه بنده اعتقاد دارم اگر سرمایه گذاران احساس کنند که در کنارشان هستیم کارهای بزرگی در استان انجام می شود بیان کرد: طرح پنجره واحد را به صورت جدی در استان دنبال کردیم.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که در استان زنجان حضور یافتم حتی یک کارخانه و یک واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است افزود: در استان زنجان ۴۳ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان رتبه ۳ کشوری امنیت سرمایه گذاری را در کشور دارد خاطر نشان کرد: در سال جاری توانستیم ۷ واحد تولیدی را امسال به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در فعال کردن واحدهای تعطیلی نیز در استان اقدامات خوبی انجام شده است افزود: دو واحد تولیدی استان زنجان ۱۵ سال تعطیل بود که با برنامه ریزیهای انجام شده یکی از این واحدها امسال به چرخه تولید بازمی گردد و دومین واحد در سال آینده برنامه ریزی شده است.

حقیقی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان زنجان از ۸.۵ به ۸.۳ رسیده است افزود: بیمه اجباری در استان زنجان نیز به ۱۱۲هزارو ۱۰۵ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه کشاورزی توفیقات خوبی در استان کسب شده است بیان کرد: در حال حاضر کشت گیاهان دارویی با ۵۰۰ هکتار در ماهنشان را دنبال می کنیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر