logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۲۴۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

سند 2030 با کمال تاسف در برخی مناطق کشور اجرا می شود/ضرورت مبارزه با متخلفان انتخابات

سند-2030-با-کمال-تاسف-در-برخی-مناطق-کشور-اجرا-می-شود-ضرورت-مبارزه-با-متخلفان-انتخابات

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت:متاسفانه با وجود هشدار مقام معظم رهبری شاهد اجرای سند 2030 در برخی مناطق کشور هستیم.

به گزارش موج رسا; آیت الله  دولابی امروز در دیدار علما،نخبگان و برگزیدگان استان زنجان با آیت الله رئیسی در زنجان،اظهار داشت: متاسفانه در انتخابات تخلفات بسیاری توسط مسئولان از جمله پنج استاندار انجام اما حکم آنها اجرایی نشد که این امر موجب تخلفات بیشتر می شود.

وی برضرورت حفظ اولویت ها تاکید کرد و گفت: گاهی به جای دانه درشت ها متخلفان درجه دو سه و چهار محاکمه می شوند.

این مسئول با بیان اینکه پرونده هایی در چند ماه گذشته در خصوص مبارزه با ساخت و سازهای غیر قانونی در باغ شهرها وجود داشت،افزود: اما در مراحل اجرا تنها به سراغ باغ شهرهایی رفتند که متعلق به مستضعفان بود.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: از حضرت تعالی درخواست داریم برخی پرونده های قدیمی که دچار مرور زمان شده است، بررسی شود.

آیت الله دولابی با اشاره به پرونده یکی از روستاهای زنجان، افزود: این پرونده 17 ساله که دارای حکم قطعی است، اما هنوز اجرایی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف امام حسین (ع) فساد ستیزی بود و انقلاب اسلامی امتداد قیام امام حسین (ع) و فرهنگ علوی است.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت:  انقلاب اسلامی ثروت ها را به صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و مستضعفان رساند و دست غرب گرایان را از نظام کوتاه کرد.

آیت الله دولابی با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگ نیز انقلاب اسلامی زمینه ساز نشر فرهنگ ناب محمدی شد، افزود:متاسفانه در طول سالیان اخیر فساد در کشور رخنه کرده است و زمینه نفوذ دشمنان و طاغویتان در چهره های دیگر را فراهم کرده است.

وی گفت: مردم هر روز خبر جدید کلاهبرداری و اختلاس می شنیدند که این امر موجب نگرانی آنها میشد.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه توصیه های مقام معظم رهبری مورد بی توجهی قرار گرفته است،افزود: اما اکنون عزمی جدی برای مبارزه با فساد شکل گرفته است.

وی برضرورت احیای دادگاه انقلاب تاکید کرد و گفت: تعطیلی دادگاه انقلاب ضربه بزرگی به نظام وارد می کند.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ضروری است به سازمان بازرسی قدرت بخشیده شود،گفت: مبارزه با فساد محدود به عرصه اقتصاد نباشد.

آیت الله دولابی بیان داشت: متاسفانه با وجود هشدار مقام معظم رهبری شاهد اجرای سند 2030 در برخی مناطق کشور هستیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر