logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۲۴۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

ارسال 360 تخته فرش و 1.5 تن برنج به مناطق سیل زده

ارسال-360-تخته-فرش-و-1.5-تن-برنج-به-مناطق-سیل-زده

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان از ارسال دوازدهمین محموله کمک های مردمی به مناطق سیل زده خبرداد و گفت: 360 تخته فرش و 1.5 تن برنج نیز امروز ارسال می شود.

به گزارش موج رسا; ذبیح الله بابایی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده اظهار کرد: دوازدهمین محموله کمک های مردمی به مناطق سیل زده لرستا و خوزستان ارسال می شود.

وی با اشاره به ارسال کمک های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان ابراز کرد: وظیفه ما در این ستاد تبدیل کمک های نقدی مردم به کالاهای مورد نیاز استان های سیل زده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به ارسال نیازمندی ها از طرف استان های سیل زده،افزود: ما در ستاد باز سازی عتبات عالیات استان زنجان با خرید کالاهای مورد نیاز مناطق سیل زده، محموله ها را به صورت بسته بندی شده ارسال می کنیم.

وی با اشاره به ارسال کمک های مردمی استان زنجان در چندین مرحله خاطر نشان کرد: محموله حاضر دوازدهمین محموله ارسالی از استان زنجان است و شهرستان های استان نیز در مراحل مختلف کمک های مردمی ارسال کرده اند.

بابایی با اشاره به اینکه تا به امروز اکثر محموله های ارسالی شامل مواد خوراکی بوده است، بیان کرد: طی پیگیری های صورت گرفته درخواست استان های سیل زده تهیه فرش بوده است.

وی با اشاره به ارسال 360 تخته فرش 6متری به مناطق سیل زده، خاطر نشان کرد: 200تخته از فرش ها برای استان خوزستان و 160 تخته فرش به همراه 1.5 تن برنج به لرستان ارسال می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به تحویل فرش ها به صورت خانه به خانه، ابراز کرد: پیگیری ها برای اطمینان مردم برای تحویل نذورات مردمی به دست سیل زدگان به صورت کامل انجام می شود.

وی با اشاره به عملکرد ستاد باز سازی عتبات و عالیات استان زنجان بیان کرد: در زمان وقوع سیل ستاد عتبات و عالیات استان با استقرار در مناطق سیل زده و راه اندازی آشپزخانه های بزرگ اقدام به کمک رسانی کرده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر