logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۲۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:‌

روحیه اشرافی‌گری قادر به مدیریت اقتصاد و معیشت مردم نیست/عده‌ای به دنبال دور کردن ذهن مردم از وضعیت بد اقتصادی هستند

روحیه-اشرافی‌گری-قادر-به-مدیریت-اقتصاد-و-معیشت-مردم-نیست-عده‌ای-به-دنبال-دور-کردن-ذهن-مردم-از-وضعیت-بد-اقتصادی-هستند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: مدیریت با روحیه اشرافی‌گری نمی‌تواند برنامه قابل قبولی را در موضوع اقتصاد و معیشت مردم ارائه کند.

 

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تعامل با کشورها خوب است اما اگر ما همه چیز را در گرو ارتباط با آمریکا بدانیم یک آسیب جدی برای کشور است، اظهار کرد: ما می‌توانیم تعاملات خوبی با کشورهای مختلف داشته باشیم اما همه دنیا آمریکا و برخی از کشورهایی که با ما دشمنی دارند، نیست.

وی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها بدعهد هستند و نمی‌توان به آنها اعتماد کرد، افزود: بارها گفته شده که ما نباید چشم امیدمان این باشد که آمریکایی‌ها برای ما کاری انجام دهند و همه چیز را به ارتباط با آنها گره بزنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ما بعد از برجام نیز دیدیم که تهدیدها آمریکایی‌ها همچنان پابرجاست، خلف وعده و عدم پایبندی به تعهدات نیز بارها از طرف آنها مشاهده شده است.

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته زمانهای زیادی را از دست دادیم، ابراز کرد: دلیل از دست دادن زمانها نیز اعتماد به آمریکا بود تا وضعیت اقتصادی ما را بهبود بخشد، طوری که آب خوردن خودمان را هم به برجام گره زدیم.

جوکار با ابراز تاسف از اینکه همه مشکلات موجود در حوزه مدیریت کشور نیز به تحریمها و برجام گره زده شد، خاطرنشان کرد: باید ببنیم که امروز بعد از برجام چه اتفاقی افتاده است؟ دشمن تحریمهای جدیدی را اعمال می‌کند و از طرفی در داخل کشور مدیران که بر سر کار هستند نمی‌توانند اقدامی انجام دهند.

وی بیان کرد: باید باور و اعتقاد ما این باشد که خودمان می‌توانیم مشکلات موجود در کشور را برطرف کنیم، در عرصه‌های مختلف از جمله موشکی به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته‌ایم و به یاد داریم که چطور در صنعت هسته‌ای به پیشرفت‌های باور نکردنی دست یافتیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌ سلولهای بنیادی و ماهواره‌برها اظهار داشت: سوال اینجاست که چرا ما در این حوزه‌ها موفق هستیم اما در عرصه اقتصادی نه؟ دلیل این موضوع نگرشی بوده که بر مدیریت کشور حاکم است.

وی اضافه کرد: مدیریت با روحیه اشرافی‌گری نمی‌تواند برنامه قابل قبولی را در موضوع اقتصاد و معیشت مردم ارائه کند و به همین دلیل سعی دارد به دلیل ناکامی‌هایی که در اقتصاد داشته بحث‌های حاشیه‌ای را در مسائل فرهنگی و غیره دنبال کند تا ذهن مردم را از وضعیت بد اقتصادی دور کند، در حالی که چنین مدیریتی توانمندی لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندارد.

جوکار با تاکید بر اینکه تنها با روحیه جهادی می‌توان به مردم خدمت کرد و این خدمت را عبادت دانست، عنوان کرد: اگر چنین اتفاقی در صحنه اجرایی کشور افتاد، آن زمان ما می‌توانیم شغل ایجاد کرده و از سرمایه‌گذار داخلی حمایت کنیم.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر