logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۲۳۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام استان زنجان خبر داد

برگزاری دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام همزمان با نخستین روز محرم در زنجان

برگزاری-دسته-عزاداری-هیئت-رزمندگان-اسلام-همزمان-با-نخستین-روز-محرم-در-زنجان

رئیس هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام استان زنجان از برگزاری دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام همزمان با نخستین روز محرم در زنجان خبر داد.

به گزارش موج رسا; جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام در زنجان یکشنبه دهم شهریور ماه همزمان با نخستین روز ماه محرم اظهار کرد: این دسته عزاداری از ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه ۱۰ شهریور ماه نخستین روز محرم از مزار شهدای پایین به سمت امامزاده سیدابراهیم(ع) حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است، ابراز کرد: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

رئیس هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام استان زنجان با اشاره به اینکه مردم پایتخت شور و شعور حسینی ارادت ویژه‌ای به خاندان عصمت و طهارت دارند، خاطرنشان کرد: برهمین اساس هیئت رزمندگان اسلام نیز سابقه طولانی در برپایی مراسمات از دوران دفاع مقدس تاکنون دارد.

وی بیان کرد: طبق روال سالهای گذشته نخستین دسته عزاداری آغاز ماه محرم با حرکت دسته عزاداری با حضور آحاد مختلف مردم، رزمندگان اسلام، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود.

کرمی با بیان اینکه این مراسمات می‌تواند سبب انسجام جوانان و حضور پرشور جوانان و آحاد مختلف مردم برای تولی و تبری باشد، عنوان کرد: تمام پیش‌بینی های لازم برای حرکت این دسته عزاداری انجام شده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر