logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۲۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان :

انجام 125 ماموریت اورژانسی در روز 13 فروردین / 19 مصدوم نتیجه حوادث رانندگی 13 فروردین

انجام-125-ماموریت-اورژانسی-در-روز-13-فروردین-19-مصدوم-نتیجه-حوادث-رانندگی-13-فروردین-

رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در روز گذشته 125 ماموریت امدادی توسط اورژانس زنجان انجام شده است، گفت: وازگونی خودروی 206 و تصادف دو دستگاه پراید و پژو پارس با 19 مصدوم از جمله حوادث روز سیزده بدر در زنجان بوده است.

علیرضا زراعتچی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: 52 مورد از ماموریتهای اورژانس استان مربوط به حوادث شهری و 71 مورد مربوط به ماموریتهای جاده ای بوده است .
وی با بیان اینکه بیشتر ماموریتهای اورژانس استان امداد رسانی به مصدومان غیر تصادفی بوده است، تصریح کرد:89 مورد از ماموریتهای انجام شده غیر تصادفی بوده و 36 مورد نیز ماموریت تصادفی در روز گذشته انجام شده است.
رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان مسمومیت با مونوکسید کربن در شهرستان ایجرود-روستای قره سعید را از جمله حوادث روز گذشته دانست و گفت: این حادثه در ساعت 22:54 روز یکشنبه 13 فروردین اتفاق افتاده است که آمبولانس از پایگاه پاپایی به محل اعزام شد.
این مقام مسئول افزود:  چهار نفر در این حادثه دچارمسمومیت شده بودند که دو نفر پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط آمبولانس و 2 نفر نیز توسط خودروی شخصی به بیمارستان ایثار ایجرود منتقل شدند.
وی حادثه دیگر در استان را واژگونی خودروی 206 در جاده ماهنشان-مهرآباد دانست و تاکید کرد: زمان حادثه ساعت 21:31 شب گذشته بوده است که  پنج نفر مصدوم این حادثه توسط آمبولانس پایگاههای فوریتهای پزشکی ایده لو و سلطان آباد پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.
رئیس مرکز فوریتهای پزشکی استان زنجان با اشاره به تصادف دو دستگاه سواری پراید و پارس در کیلومتر 85 اتوبان زنجان قزوین، خاطرنشان کرد: این حادثه نیز که در شب گذشته اتفاق افتاد سبب مصدومیت 14 نفر شد که 8 نفر توسط پایگاههای اورژانس ابهر، پایگاه غزال پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان امدادی ابهر و بوعلی خرمدره منتقل شدند./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر